استاندار یزد:

ضرورت ایجاد امنیت خاطر در خانواده ها در جریان بازگشایی مدارس

استاندار یزد گفت: باید با تبيين اقدامات صورت گرفته، احساس امنیت خاطر در خانواده ها ایجاد شده و نگرانی های آنها برطرف شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «محمد علی طالبی» در سی و چهارمین اجلاس مدیران و روسای آموزش و پرورش سراسر کشور که بصورت ویدئو کنفرانس، با سخنرانی مقام معظم رهبری و وزیر آموزش و پرورش و با حضور نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از مدیران و روسای نواحی آموزش و پرورش استان، در سالن کوثر استانداری برگزار شد، با اشاره به تصمیمات ستاد ملی کرونا برای بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید و اقدامات استان در این زمینه، گفت: باید با تبيين اقدامات صورت گرفته، احساس امنیت خاطر در خانواده ها ایجاد شده و نگرانی های آنها برطرف شود.
دکتر طالبی با تأکید بر لزوم همصدایی استان در جریان بازگشایی مدارس، عنوان کرد: این اطمینان به خانواده ها داده شود که مدارس با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی آغاز به کار می‌کنند و فرزندانشان در محیط های سالم مستقر می شوند.
وی در انتها با اشاره به ضرورت فراهم سازی زمینه ها برای بهره گیری تمامی دانش آموزان از ظرفیت فضای مجازی، عنوان کرد: تشکل ها و بنیادهای خیریه می‌توانند کمک بسیاری در تامین نیازهای آموزشی فرزندان خانواده های کم درآمد داشته باشند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات