استاندار یزد در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل آموزش و پرورش استان تاکید کرد:

ضرورت ایجاد وفاق و همدلی در درون خانواده بزرگ آموزش و پرورش استان با هدف تقویت امر تعلیم و تربیت

استاندار یزد به ضرورت تعامل و همراهی دستگاه های اجرایی استان و شهرداری ها و شورای اسلامی شهر در امور مرتبط با آموزش و پرورش پرداخت و اظهارداشت: ایجاد وفاق و همدلی میان همه ی عناصر موثر در درون خانواده بزرگ آموزش و پرورش استان و به ویژه بین پیشکسوتان، مدیران بخش های مختلف و صاحب نظران می تواند به جریان فعالیت ها در آموزش و پرورش استان کمک کند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری، دکتر طالبی در آئین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان که با حضور معاون وزیر  و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور و جمعی از مسئولین و نمایندگان معلمین استان در سالن تجمعات تالار فرهنگیان برگزار شد، ویژگی های مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان را استقلال فکری در تصمیم گیری درباره بدنه آموزش و پرورش دانست و اضافه کرد: دکتر دانافر همچنین اهتمام جدی بر اجرای سند تحول آموزش و پرورش داشتند به طوریکه این موضوع به عنوان یکی از راهبری های وی در دوره مسئولیتش بود.

وی افزود: در دوره گذشته شاهد هماهنگی و همکاری خوبی بین آموزش و پرورش و مجموعه استانداری و فرمانداری ها برای اجرای رویکردهای کلی آموزش و پرورش بودیم.

استاندار در ادامه ضمن تبریک به محسن موحدی فرد؛  مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان، خاطرنشان کرد: ظرفیت ها و پتانسیل های مدیرکل جدید در انجام مناسب مسئولیت ها و فعالیت های محوله در  دوران مدیریت در آموزش و پرورش، موجب جلب اعتماد مسئولین استانی و وزارت آموزش و پرورش به وی و انتخابش به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان شد.

وی یکی از ویژگی های بارز مدیر کل جدید آموزش و پرورش را روحیه بسیار بالا برای جلب مشارکت افراد در امور آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: در دوران مدیریت موحدی فرد در آموزش و پرورش میبد، شاهد تلاش های ارزنده ای برای برقراری ارتباط و تعامل با خیرین و جلب مشارکت آن ها در پروژه های آموزشی بوده ایم.

دکترطالبی با بیان اینکه روحیه جلب مشارکت افراد در امور می تواند به موفقیت در مجموعه آموزش و پرورش استان یزد کمک کند، اظهارداشت: علاوه بر این، با توجه به حضور وی در بطن فعالیت های آموزش و پرورش، شناخت کاملی از وظیفه و مسئولیت خود در جایگاه جدید داشته و همین موضوع می تواند کمک شایانی به حل مسائل این حوزه خطیر کند.

استانداریزد افزود: یکی از افتخارات بزرگ استان یزد بیش از 20 سال صدرنشینی در کنکور سراسری است که حفظ و تداوم این افتخارات بسیار مهم است.

وی در ادامه بر پیگیری و اجرای سند تحول آموزش و پرورش تاکید و خاطرنشان کرد: پس از چندین سال، اقدامات خوبی در راستای اجرای این سند آغاز شده و امیدواریم این اقدامات و فعالیت ها تداوم یابد.

دکترطالبی اضافه کرد: باید نگاهی زیر بنایی برای رفع مشکلات آموزش و پرورش استان صورت بگیرد و نباید درگیر روزمرگی شد.

استاندار یزد به ضرورت تعامل و همراهی دستگاه های اجرایی استان و شهرداری ها و شورای اسلامی شهر در امور مرتبط با آموزش و پرورش پرداخت و اظهارداشت:  ایجاد وفاق و همدلی میان همه ی عناصر موثر در درون خانواده بزرگ آموزش و پرورش استان و به ویژه بین پیشکسوتان، مدیران بخش های مختلف و صاحب نظران می تواند به جریان فعالیت ها در آموزش و پرورش استان کمک کند.

وی در ادامه ضمن قدردانی از زحمات و نوع نگاه معاون وزیر آموزش و پرورش نسبت به مسائل استان، گفت: دکتر حسینی در سفر امروز خود به استان یزد در زمینه تکمیل و تجهیز اماکن مورد نیاز دانش آموزان استثنائی استان قول مساعد دادند.

دکترطالبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دغدغه های معلمان خرید خدمت، اضافه کرد: امیدواریم با حمایت دکتر حسینی و جلب نظر وزارت آموزش و پرورش بخشی از مشکلات معلمان حمایتی استان برطرف شود.

استاندار یزد در پایان خاطرنشان کرد: به منظور خرید امکانات و ابزارهای مورد نیاز برای آموزش مجازی و تهیه ابزار الکترونیکی مورد نیاز کودکان بی بضاعت، تفاهم نامه همکاری بین استانداری یزد با وزارت آموزش و پرورش منعقد شد.

شایان ذکراست که در این نشست محسن موحدی فر به عنوان مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد معرفی و از زحمات عباسعلی دانافر مدیر کل سابق قدردانی شد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات