مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد مطرح کرد :

ضرورت تبیین شیوه هایی نو برای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری گفت : شایسته است موضوعات حجاب و عفاف و ترویج فرهنگ آن در قالبهای خلاقانه و شیوه هایی نو به عنوان یک وظیفه همگانی مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، نشست اتاق فکر حجاب و عفاف استان با حضور مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و اعضای این نشست در سالن شهید موحدین استانداری برگزار شد.
" فخرالسادات خامسی هامانه" در این جلسه با تاکید بر ضرورت تبیین شیوه های جوان پسند در ارائه باورهای موضوع عفاف و حجاب گفت: حضور ترکیبی از افراد اجرایی، تحقیقاتی و پژوهشی در کنار یکدیگر برای رسیدن به شیوه های کاربردی، فرهنگ سازی و تقویت  باورهای حجاب و عفاف می تواند بسیار موثر باشد.  
وی اظهار داشت : ویژگی های عصر مدرن زمینه هایی را فراهم ساخته که جریان فرهنگی در برخی موضوعات به سمت کم رنگ شدن در حرکت است اما خوشبختانه نوجوانان و جوانان ما خمیرمایه ی اعتقادی خوبی دارند که از این قابلیت باید در کنترل آسیب های اجتماعی به خوبی استفاده کرد.
خامسی هامانه ادامه داد : حجاب و عفاف یک موضوع اجتماعی است و همه باید نسبت به آن احساس مسئولیت داشته و در ترویج فرهنگ آن سهیم باشند.
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خاطرنشان کرد: ایجاد زمینه ای برای انجام پژوهش های تخصصی در حوزه عفاف و حجاب می تواند فضای خوبی برای ورود جوانان در ارائه نظرات علمی و اجرایی به این موضوع فراهم کند.
خامسی هامانه در پایان سخنان خود افزود : طرح های معرفی ارزش های حجاب و عفاف باید خلاقانه واقعیت های امروز جامعه را منعکس کنند و از ظرفیت سازمان های مردم نهاد نیز برای جذب مخاطبان در این حوزه استفاده شود.
گفتنی است در ادامه این جلسه  استفاده مطلوب از ظرفیت  شبکه های مجازی، ارزش سازی در حجاب رفتاری و انسانی، توجه به آموزش و پرورش صحیح از مقاطع ابتدایی  برای رسیدن به اقدامی موثر مطرح  و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
 

JAshasnsjhs 1.JPG JAshasnsjhs 2.JPG JAshasnsjhs 3.JPG JAshasnsjhs 4.JPG JAshasnsjhs 5.JPG

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات