ضرورت تحلیل و بررسی آمارهای اقتصادی برای نمایان شدن نقاط ضعف و قوت این حوزه

استاندار یزد با اشاره به گزارش های آماری در حوزه اقتصاد، عنوان کرد: باید آمار های اقتصادی استان مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته تا نقاط ضعف و قوت این حوزه نمایان شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «محمد علی طالبی» در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که با حضور اعضای شورا و  به منظور بررسی چالش ها و مشکلات بخش دامپروری و گلخانه ای، در محل اتاق بازرگانی برگزار شد، با اشاره به گزارش های آماری ارائه شده در جلسه، عنوان کرد: باید آمار های اقتصادی استان مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته تا نقاط ضعف و قوت این حوزه نمایان شود.
استاندار با اشاره به مباحث مطرح شده در خصوص صنعت دامداری و گلخانه ای، گفت: سیاست استان حمایت از این دو بخش بوده چرا که ذات این صنایع استفاده بهینه از منابع در عین بهره وری بالای آنها است.
 دکتر طالبی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ارائه تسهیلات و حمایت های دولتی در استان برای رفع مشکل بیکاری است، خاطر نشان کرد: باید اشتغال ایجاد شده متناسب با نیازهای استان و در راستای رفع مشکلات بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی باشد.
وی در انتها در خصوص چالش‌ تامین نهاده های دامی گفت: این مشکل، موضوعی کشوری بوده و اخیرا از سوی معاون اول رئیس جمهور دستوراتی به وزرای مربوط، برای رفع آن صادر شده است.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات