مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري يزد مطرح كرد :

ضرورت تدوين پيوست فرهنگي و هنري درحوزه اقتصاد مقاومتي

مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري يزد گفت: تدوين پيوست فرهنگي و هنري درحوزه اقتصاد مقاومتي به دليل اهميت جنبه هاي فرهنگي و گفتماني اين حوزه امری ضروري است.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد ، دومين جلسه كارگروه گفتمان و فرهنگ سازي ستاد راهبردي و مديريت اقتصاد مقاومتي استان با حضور مديركل دفتر امور اجتماعي و فرهنگي استانداري ، مديركل صدا و سيماي مركز يزد و اعضاي اين كارگروه در محل صدا و سيماي مركز يزد برگزار شد .
"مجيد جواديان زاده"در اين جلسه اظهار داشت: اقتصاد مقاومتي در صورتي مي تواند به اهداف تعريف شده خود دست يابد كه به وسيله فرهنگ جامعه دارای ريشه و عمق شود .
وي ضمن تاكيد بر اهميت فعاليت در حوزه فرهنگ سازي در راستاي اهداف و سياست هاي اقتصاد مقاومتي ، همكاري و جديت اعضا را به منظور تدوين برنامه هاي عملياتي و اجرایی خواستار شد .
"احمد پهلوانيان پور" ، مديركل صدا و سيماي مركز يزد نيز در اين جلسه با اشاره به رويكرد سازمان صدا و سيما در زمينه حمايت و فعاليت گسترده در حوزه تحقق سياست هاي اقتصاد مقاومتي ، بر لزوم تدوين برنامه هاي عملياتي در حيطه وظايف كارگروه گفتمان سازي براي كليه دستگاههاي دولتي استان تاكيد كرد .
گفتني است مرور برنامه هاي دستگاههاي عضو كارگروه گفتمان و فرهنگ سازي ستاد راهبردي و مديريت اقتصاد مقاومتي از دستوركارهاي اين جلسه بود .
 

Jabshshshissn 1.jpg Jabshshshissn 2.jpg

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات