استاندار یزد در نشست مشترک با شورای معاونین سازمان بهزیستی استان عنوان کرد :

ضرورت تدوین برنامه ای ویژه برای مدیریت آسیب های اجتماعی متأثر از کرونا

استاندار یزد با اشاره به اینکه بیماری کرونا در حال حاضر تبعات اقتصادی خود را نشان داده و در آینده آسیب های اجتماعی ناشی از آن، بیشتر نمایان خواهد شد، افزود: به منظور کنترل این تبعات باید برنامه ای ویژه برای مدیریت آسیب های اجتماعی متأثر از کرونا تدوین شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «محمد علی طالبی» در نشست مشترک شورای معاونین سازمان بهزیستی استان که به مناسبت هفته بهزیستی و تامین اجتماعی و به منظور بررسی چالش ها، برنامه ها و اقدامات این سازمان در سالن حمیدیا استانداری برگزار شد، با بیان اینکه بیماری کرونا در حال حاضر تبعات اقتصادی خود را نشان داده، افزود: در آینده آسیب های اجتماعی ناشی از آن، بیشتر خود را نشان  خواهد داد.
وی با بیان اینکه باید با هم افزایی مناسب بین دستگاه های مسئول، نهادهای غیر دولتی و سازمان های مردم نهاد، برنامه ویژه ای برای مدیریت آسیب های اجتماعی متأثر از کرونا داشته باشیم، افزود: این هم افزایی با محوریت سازمان بهزیستی استان صورت گیرد.
استاندار با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری در سخنان امروز (22 تیر) خود با نمایندگان مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت توجه ویژه به معیشت مردم، بر ادامه دار بودن طرح هایی همچون مواسات مومنانه تاکید کردند، تاکید کرد: ما در استان نیز این موضوع را دنبال می کنیم.
دکتر طالبی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه بهزیستی استان برای جلب مشارکت خیرین و تشکل های خیریه، تدابیری ویژه و فراتر از ساختار اداری دنبال کند، افزود: بهزیستی ارتباط مناسب و خوبی با جامعه خیرین استان برقرار کند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات