ضرورت توجه جدی به رفع مشکلات معلمین خرید خدمت

استاندار یزد با اشاره به جلسه مشترک با نمایندگان معلمین خرید خدمت، گفت: درخواست های این معلمین کاملا به حق بوده و باید وضعیت و شرایط نامناسب آنها اصلاح شده و به رفع مشکلات آنها توجه جدی شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «محمد علی طالبی» در نشست شورای آموزش و پرورش استان یزد که با حضور جمعی از مسئولین استان در سالن همایش های تالار فرهنگیان یزد برگزار شد، با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده برای بازگشایی مدارس، عنوان کرد: امیدواریم با برنامه های موجود در آموزش و پرورش و همراهی همه دستگاه های استان، بتوانیم بر اساس پروتکل‌های بهداشتی و پیشبینی های صورت گرفته، شرایط خوبی را در استان داشته باشیم.
 وی با استقبال از رویکردهای جدید  آموزش و پرورش استان برای ارتقای آموزش های مهارتی، عنوان کرد : به دنبال این هستیم که به عنوان اولین استان کشور، به نُرم تعیین شده در برنامه ششم توسعه دست یابیم. 
 دکتر طالبی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: باید نقش آموزش و پرورش در فرهنگ سازی ورزش و تحرک استان پر رنگ تر شده  و این فرهنگ سازی و آموزش ها به خانواده ها نیز منتقل شوند.
 وی بر لزوم بهره گیری از همه ظرفیت‌ها برای ایجاد تحرک و شادابی دانش آموزان تاکید کرد و افزود: در همین راستا جلب همکاری و همراهی هیئت های ورزشی برای کمک به توسعه ورزش در مدارس در دستور کار قرار گیرد. 
 استاندار در بخش پایانی سخنان خود به مسائل و مشکلات معلمین خرید خدمت پرداخت.
 دکتر طالبی در این سخنان و با اشاره به جلسه ای که با نمایندگان این معلمین داشته، گفت: درخواست های این معلمین کاملا به حق بوده و باید وضعیت و شرایط نامناسب آنها اصلاح شود.
 وی با اشاره به در پیش بودن آزمون های استخدامی آموزش و پرورش عنوان کرد : معلمین خرید خدمت با توجه به تجارب و آموزش هایی که در بدو و حین خدمت دیده اند، می‌توانند در اولویت استخدامی آموزش و پرورش قرار گیرند.
استاندار گفت: باید شرایط آزمون استخدامی به گونه ای تنظیم شود که امکان شرکت همه معلمین خرید خدمت در آن فراهم شده و اولویت‌های استخدامی برای آنها در نظر گرفته شود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات