معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد عنوان کرد :

ضرورت همدلی و همراهی برای ایجاد شرایط مناسب در تکریم ارباب رجوع

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بر ضرورت همدلی، همراهی و هماهنگی برای ایجاد شرایط مناسب در تکریم شایسته ارباب رجوع تاکید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، صبح دوشنبه 21 تیرماه، جلسه ارزیابی و برنامه ریزی طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع با حضور معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداری، مدیرکل حوزه استاندار  و مدیران حوزه های مرتبط با این طرح در دفتر این معاونت برگزار شد.
" سيدعلي عزالديني" در این جلسه  با تاکید بر شناسایی فرآیندها و به روز رسانی زیر ساخت های موجود گفت: فضاهای مناسب و امکانات لازم شناسائی شود تا هدف اصلی یعنی تکریم ارباب رجوع به نحو شایسته ای صورت گیرد.  
عزالدینی اظهار داشت : برای تسریع در فرآیند مباحث آموزشی این طرح و نحوه پاسخگوئی ، ضروریست برای تنظیم و انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه های ذیصلاح اقدام گردد.
مدیر کل حوزه استاندار نیز در این جلسه بیان کرد : هدف از ارزیابی و اجرای طرح تکریم ارباب رجوع این است که در نهایت اتفاقاتی مثبت برای مردم و مراجعه کنندگان محقق شود که در این راستا باید راهکارهایی برای تسریع فعالیت ها تبیین گردد.
"عباس حیدری" افزود: شایسته است فعالیت ها به گونه ای برنامه ریزی و اجرا شود که استفاده از سیستم های الکترونیک نیز در جلوگیری از هدر رفت زمان و سرعت بخشیدن به پاسخگوئی به مردم مورد تاکید واقع گردد.
گفتنی است در ادامه این جلسه تدوین، آموزش و عملیاتی نمودن منشور اخلاقی کارکنان و ارزیابی تحقق موارد مندرج در منشور ابلاغ شده در صورت لزوم بازنگری آن و شناسایی ، الویت بندی، انتخاب و ارزیابی شیوه های مناسب راهنمایی و اطلاع رسانی به ارباب رجوع مورد بحث و بررسی اعضا قرار گرفت.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات