معاون توسعه مدیریت ومنابع استاندار یزد خواستار شد؛

ضرورت همکاری دستگاه های اجرایی در برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش

معاون توسعه مدیریت ومنابع استاندار یزد با تاکید بر به کارگیری تمامی ظرفیت های دستگاه‌های اجرایی در امر برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش گفت: برگزاری موفق نمایشگاه هفته پژوهش و ارائه دستاوردهای این حوزه نقش بسزایی در توسعه همه جانبه استان دارد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش استان یزد به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد برگزار شد.
محمد علی شاه حسینی در این جلسه با بیان اینکه در سالی که توسط مقام معظم رهبری به عنوان تولید، دانش بنیان اشتغال آفرین نامگذاری شده است اظهار داشت: اهمیت به مباحث پژوهشی در پیشبرد اهداف توسعه ای استان بسیار مهم و تأثیرگذار است.
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار یزد خواستار استفاده از ظرفیت دستگاه های اجرایی در امر برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش شد و تصریح کرد: در راستای برگزاری موفق نمایشگاه هفته پژوهش، دستگاه های اجرایی باید زمینه لازم را برای حمایت از رویدادهای فناورانه و پژوهش محور فراهم نمایند.
شاه حسینی در پایان ابراز امیدواری کرد با اقداماتی که در هفته پژوهش انجام می شود زمینه برای توجه جدی جامعه به پژوهش فراهم و امکان ارتباط بین پژوهشگران و سرمایه گذاران برقرار شود.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات