وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران:

ظرفیت حمل و نقل ریلی و جادّه ای کشور ارتقا یافته است

وزیر راه و شهرسازی در پایان سفر یک روزۀ خود به استان یزد از ارتقای ظرفیت حمل و نقل ریلی و جادّه‌ای کشور و افتتاح نزدیک به 90 کیلومتر بزرگراه در استان در این سفر خبر داد.
به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری یزد، وزیر راه و شهرسازی در جمع خبرنگاران یزد در فرودگاه بین المللی آیت الله شهید صدوقی(ره) با اشاره به پروژه‌های راه‌سازی استان یزد، گفت: پروژه‌های راه‌سازی کشور با کمبود اعتبار و بودجه مواجه است.
«عباس آخوندی» با بیان اینکه در این سفر 89 کیلومتر بزرگراه افتتاح شد، بیان کرد: یک بزرگراه در منطقه اردکان به سمت چوپانان به طول 45 کیلومتر و یک بزرگراه هم در محور تفت- ابرکوه- سورمق به طول 44 کیلومتر افتتاح شد.
وی با تاکید براینکه هر دو این پروژه ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند، ادامه داد: پروژه اول بیشتر مربوط به کریدور شمال جنوب بود که مستقیم ترین و کوتاه ترین فاصله بین دریای خزر و خلیج فارس را داریم.
وزیر راه و شهرسازی افزود: از بندرعباس تا یزد بزرگراه وجود دارد اما از اردکان به سمت شمال نکته مهمی بود که خوشبختانه این پروژه افتتاح شد و مابقی آن هم در حال اجرا است.
آخوندی گفت: در این زمینه بودجه وزارت راه و شهرسازی کم است و امیدواریم که در برنامۀ ششم برای اعتبارات این وزارتخانه اندیشه بهتری صورت گیرد و بتوانیم اقدامات مناسب تری انجام دهیم.
وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: با وجود همه تنگناهای مالی که وجود داشت، امروز این 45 کیلومتر را در مسیر اردکان چوپانان افتتاح کردیم و نقش قابل توجهی در توسعه استان یزد در حوزه راه‌سازی و بزرگراه ایجاد شد.
گفتنی است وزیر راه و شهرسازی، معاونان وزیر و هیئت همراه در پایان سفر یک روزۀ خود به استان یزد، با بدرقۀ استاندار یزد، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، فرماندار شهرستان اردکان و مدیرکل راه و شهرسازی استان، یزد را به مقصد تهران ترک کردند.
 
Mhgshstssvgbfd 1.jpg Mhgshstssvgbfd 2.jpg Mhgshstssvgbfd 3.jpg

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات