معاون استاندار یزد:

عرضه کالای استاندارد باعث افزایش اعتماد مردم به محصولات داخلی می شود

معاون استاندار یزد در مراسم بزرگداشت هفته جهانی استاندارد و تجلیل از واحدهای برتر و برگزیده استان گفت: عرضه کالای استاندارد منجر به افزایش اعتماد مردم به محصولات داخلی و در نهایت رونق تولید محصولات شرکت های کشور است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، مراسم بزرگداشت هفته جهانی استاندارد و تجلیل از واحدهای برتر و برگزیده استان با حضور « محمد علی شاه حسینی » معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار و تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی استان برگزار شد.
« محمد علی شاه حسینی » در این جلسه با بیان اینکه یزد و یزدی ها در تولید محصولات و ارائه خدمات زبانزد است اظهار داشت: صاحبان صنایع در استان، بهره وری را ملاک عمل در تولید محصولات خود قرار داده اند و همیشه محصولات یزدی دارای جایگاه ویژه ای در سطح ملی و بین المللی هستند.
معاون توسعه مدیریت ومنابع استاندار یزد حمايت از توليد ملي و ترغيب مردم به خريد كالاي ايراني هدف مشترك توليدكنندگان و مسئولان است افزود: تحقق این هدف نیازمند رعایت الزاماتی نظیر بهبود کیفیت و رقابت پذیر کردن محصولات است.
وی نقش استاندارد را در تولید محصولات و جلب اعتماد عمومی مردم به تولیدات داخلی را مهم و تأثیرگذار دانست و گفت: جلب اعتماد مردم نسبت به يك كالا به سادگي به دست نمي آيد و بايد تلاش هاي گسترده اي داشت تا محصولي با اقبال مردمي مواجه شود و در اين بين ارتقا كيفيت كالاها مي تواند نقطه اعتمادساز براي حمايت از توليد ملي باشد.
معاون استاندار یزد خاطرنشان کرد: در حال حاضر بسياري از توليدات داخلي استان از نظر مرغوبيت و رعايت استانداردهاي تعيين شده وضعیت خوبی دارند، اما مهم اين است كه با مشاركت تمامي دست اندركاران فرهنگ و فرهنگ سازي، اين باور و اطمينان در جامعه حاكم شود.
در این مراسم تعدادی از واحدهایی که شاخص های استاندارد را در تولید محصولات خود استفاده نموده اند، مورد تجلیل قرار گرفتند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات