استاندار یزد در مراسم افتتاحیه مرکز نیکوکاری اصناف یزد عنوان کرد:

فراهم سازی امکان توزیع عادلانه کمک ها بین اقشار نیازمند با راه اندازی مراکز نیکوکاری

استاندار یزد با اشاره به ایجاد مراکز نیکوکاری توسط کمیته امداد امام خمینی (ره)، عنوان کرد: این اقدام کار ارزشمندی بوده و امکان توزیع عادلانه کمک ها بین اقشار نیازمند و به کارگیری ظرفیت های خیری در اقشار مختلف جامعه را فراهم می‌سازد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «محمد علی طالبی» در مراسم افتتاحیه مرکز نیکوکاری اصناف یزد که با حضور نماینده ولی فقیه در استان یزد  و جمعی از مسئولین استان برگزار شد، با بیان اینکه  اصناف استان در تمامی مقاطع حساس شایستگی خود را نشان داده و همواره در کنار مردم و نظام بوده اند، عنوان کرد: عمق شایستگی و خیرخواهی اصناف را در مواجهه با بیماری کرونا دیدیم.
وی با بیان اینکه اصناف از روز اول مواجهه کشور با کرونا تا به امروز به طور مستمر در کنار مردم بوده است، گفت: اصناف در جایی که باید  واحدهای خود را تعطیل می‌کردند (علی رغم آسیب های اقتصادی) مغازه ها را تعطیل کرده و در حال حاضر نیز که بخشی از جامعه نیازمند  کمک های آنهاست، در قالب مراکز خیری یاری رسان مردم هستند  
دکتر طالبی با بیان اینکه اصناف یزد دارای بالاترین روحیه خیرمندی در بین اصناف کشور هستند، ادامه داد: همکاری و تعامل آنها با دولت فراتر از حد انتظار بود و نشان داد تعامل دولت و اصناف می‌تواند زمینه ساز اتفاقات بزرگی برای  استان باشد.
وی افزود: ادامه فعالیت های خیرخواهانه اصناف برای رفع مشکلات اقتصادی اقشار آسیب پذیر، پس از پایان بیماری کرونا و در قالب سازمانی مردم نهاد نیز می‌تواند در دستور کار قرار گیرد.
وی در بخش انتهایی سخنان خود با اشاره به ایجاد مراکز نیکوکاری توسط کمیته امداد، عنوان کرد: این اقدام کار ارزشمندی است و امکان توزیع عادلانه کمک ها بین اقشار نیازمند و به کارگیری ظرفیت های خیری در اقشار مختلف جامعه را فراهم می‌سازد.

photo_2020-05-04_19-09-18.jpg

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات