استاندار یزد در نشست ویدیو کنفرانسی با فرمانداران عنوان کرد:

فرمانداران برای خروج شهروندان از شهرستان ها محدودیت هایی را وضع کنند

استاندار یزد با بیان اینکه با محدودیت های اعمال شده در سفرهای بین استانی نگرانی ای در این زمینه نداریم، عنوان کرد: نگرانی ما تردد های درون استانی است و مبنای اصلی برای مقابله با این چالش علاوه بر محدودیت در ورودی های شهرستان ها، ایجاد محدودیت از سوی فرمانداران برای مقابله با خروج شهروندان از شهرستان ها است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «محمد علی طالبی» پس از جلسه ویدیو کنفرانسی با وزیر کشور، جلسه ویدیو کنفرانسی دیگری با فرمانداران برگزار و نکات مربوط به طرح های وزارت کشور را با فرمانداران مطرح کرده و رهنمودهایی را به آنها ارائه کرد.
وی در این نشست با اشاره به دغدغه های فرمانداران برای تامین نیروی انتظامی به منظور اجرای طرح کنترل مبادی ورودی شهرستان ها، عنوان کرد: با توجه به اعلام آمادگی فرمانده نیروی انتظامی استان یزد برای تامین این نیرو، در این زمینه با مشکلی مواجه نخواهیم بود.
استاندار با بیان اینکه با توجه به درصد پایین سفرهای نوروزی نگرانی ای در این زمینه نداریم، افزود: نگرانی ما تردد های درون استانی است و مبنای اصلی برای مقابله با این چالش ایجاد محدودیت از سوی فرمانداران برای مقابله خروج شهروندان از شهرستان ها است.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات