قدردانی استاندار یزد از مردم برای مشارکت در طرح فاصله گذاری اجتماعی/ با ادامه همدلی دولت و مردم می توانیم شاهد محو شدن کرونا باشیم

استاندار یزد با تقدیر از همکاری بسیار خوب مردم در طرح فاصله گذاری اجتماعی بخصوص در روز طبیعت عنوان کرد: مردم باید این نکته را مد نظر خود قرار دهند که کاهش آمار مبتلایان به کرونا به معنی محو شدن کامل این بیماری نیست ولی با ادامه همدلی دولت و مردم و رعایت مسائل بهداشتی، می توانیم شاهد ریشه کن شدن این بیماری باشیم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «محمد علی طالبی» در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیمای مرکز یزد، با بیان اینکه آمار ها نشان دهنده رعایت بسیار خوب مردم استان در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و بخصوص در روز طبیعت است، عنوان کرد: بر خود لازم می دانم از احساس مسئولیت آگاهانه مردم تشکر کنم.
وی ادامه داد: جا دارد از تمامی دستگاه های مسئول در اجرای طرح همچون نیروی انتظامی و هلال احمر و  همچنین از فرمانداران، شهرداران، بخشداران، دهیاران، بسیجیان و تشکل های مردم نهادی که در اجرای این طرح ما را یاری کردند، تشکر کنم.
دکتر طالبی با بیان اینکه امیدوار هستیم با تداول این همکاری در روزهای آتی شاهد دستاوردهای خوبی برای کنترل بیماری کرونا در استان باشیم، تاکید کرد: شهروندان باید این نکته را مد نظر قرار دهند که کند شدن روند رشد این بیماری به معنی محو شدن آن نبوده و با عدم رعایت مسائل بهداشتی، دوباره با رشد آمار روبرو خواهیم شد و کنترل و مدیریت بیماری سخت تر می شود.
استاندار با تاکید بر لزوم ادامه رعایت نکات بهداشتی از سوی مردم عنوان کرد: توجه شهروندان به نکات مطرح شده از سوی دولت و ادامه همدلی مردم و دولت نقش بسزایی در کنترل و محو شدن این بیماری خواهد داشت.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات