معاون سياسي و امنيتي استاندار:

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد؛ " غلامحسين دشتي " در يازدهمين نشست آموزشي مديران و كارشناسان روابط عمومي هاي استان كه در محل سالن شهيد منتظر قائم استانداري برگزار شد، بزرگترين اقدام فرهنگي و سياسي كشور را انتخابات بيان كرد.
معاون سياسي و امنيتي استاندار وسيع ترين نقش آفريني مردم  را حضور در انتخابات دانست و خاطر نشان كرد: نظام مقدس جمهوري اسلامي، خواستار مشاركت آحاد مردم در پيشرفت كشور و مقابله با دشمنان است كه روابط عمومي ها نقش مهمي را در اين راستا ايفا مي كنند.
دشتي در بخش دوم سخنان خود، روابط عمومي را مجموعه اي از انديشه ها، روش ها، مهارت ها و فعاليت ها در خصوص ارتباط موثر و پايدار با غير خودشان و همچنين پيشبرد اهداف خويش در راستاي تعالي دانست و افزود: روابط عمومي با فصل مميز انسان كه همان انديشه مي باشد در ارتباط است.
اين مقام  مسئول تصميم هاي با اهميت در زندگي  را در حوزه هاي احساس و انديشه بيان و روابط عمومي را فعال در اين زمينه عنوان كرد.
وي همچنين دليل نفوذ كلام امام راحل عظيم الشان (ره) را سخنان ايشان بر مبناي انديشه هاي ديني و قرآن كريم ارزيابي كرد.
رييس روابط عمومي استانداري يزد نيز در اين نشست اقدامات روابط عمومي ها در دستگاه ها را انعكاس عملكرد نظام مقدس جمهوري اسلامي دانست.
" سيد عبدالمجيد قائم محمدي " در ادامه تشكيل دوره هاي آموزشي براي مديران و كارشناسان روابط عمومي هاي استان با 5 محور آموزشي از قبيل شناخت افكار عمومي، روابط عمومي و توسعه، همچنين اصول و مباني ارتباط جمعي و ... در سال 90  را يادآور شد  و تشكيل 4 هيات رييسه شوراي هماهنگي، حضور استاندار و معاون سياسي و امنيتي در نشست هاي آموزشي، حضور مدير كل روابط عمومي وزارت كشور در شوراي هماهنگي روابط عموميهاي استان، راه اندازي سايت تخصصي روابط عمومي ها، صدور كارت شناسايي براي روابط عمومي هاي استان، تهيه و ارسال 10 بولتن آموزشي از طريق شبكه دولت براي دستگاه ها، صدور بيانيه شوراي هماهنگي در مناسبهاي مختلف وچاپ كتاب 118 را از ديگر اقدامات صورت گرفته طي 4 سال اخير برشمرد.
وي تعداد خبرهاي دريافتي در پورتال استان را 12 هزار خبر بيان كرد و گفت: 70  در صد از اين اخبار مورد تاييد مجري پروژه قرار گرفته و  در سايت درج شده است.
قائم محمدي مبناي انتخاب برترين هاي پورتال استان را تداوم در ارسال خبر، كيفيت مناسب اخبار از نظر خبر نويسي، رعايت مسائل فني سايت، ارتباط سازنده با مديريت پورتال خبر و ارسال اخبار با ارزش خبري لازم بيان كرد.
اين مقام مسئول در بخش دوم سخنان خود، به ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته در خصوص رسانه ها پرداخت و بيان كرد: تقسيم هديه 40 ميليوني استاندار در بين اصحاب رسانه، برگزاري 29 نشست مطبوعاتي با مديران استان در راستاي رسانه اي تر شدن مديران، سفر تفريحي بندرعباس با جمعي از خبرنگاران، اختصاص وقت به خبرنگاران در خصوص ملاقات با مديريت ارشد استان، مراسم تجليل از خبرنگاران، برقراري ارتباط بصورت ويدئو كنفرانس با برخي فرمانداران در روز انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و .... را ازجمله اقدامات دراين خصوص اعلام كرد.
وي همچنين به كسب رتبه برتر كشوري كميته تبليغات و روابط عمومي ستاد سرشماري نفوس و مسكن  استان  اشاره كرد و از برنامه ريزي براي تقدير از برگزيدگان روابط عمومي ها در عرصه انتخابات در آينده نزديك خبر داد.
در اين نشست از برگزيدگان پورتال خبري استان و همچنين روابط عمومي هاي فرمانداري شهرستان هاي استان  با اهدا لوح سپاس تقدير و تشكر شد.