استاندار یزد در شورای مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی عنوان کرد:

لزوم بهره گیری از سرمایه اجتماعی جامعه خیرین برای حمایت بیشتر از معلولین

استاندار یزد با بیان اینکه در استان یزد سرمایه های اجتماعی بسیار خوبی در جامعه خیرین وجود دارد، افزود: باید با برنامه های مشخص، از این سرمایه ها در راستای کمک بیشتر و بهتر به معلولین و نیازمندان بهره ببریم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «محمد علی طالبی» در شورای مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی که با حضور اعضای این شورا در سالن حمیدیای استانداری برگزار شد، با بیان اینکه تدوین اولویت های استان در حوزه معلولین بهزیستی و برآورد نیازهای آنها باید در دستور کار قرار گیرد عنوان کرد: باید اقدامات بر اساس این اولویت ها سامان یابد.
وی با بیان اینکه در استان یزد سرمایه های اجتماعی بسیار خوبی در جامعه خیرین وجود دارد، افزود: باید با برنامه های مشخص، از این سرمایه ها در راستای کمک بیشتر و بهتر به معلولین و نیازمندان بهره ببریم.
دکتر طالبی با اشاره به اینکه در بحران کرونا و زمانی که موضوع کمک های معیشتی به اقشار آسیب پذیر مطرح شد، شاهد بهترین و بیشترین کمک ها در بدترین شرایط بودیم، گفت: افرادی که حتی فعالیت اقتصادی‌شان راکد بود، پای کار آمده و از اقشار آسیب پذیر حمایت کردند.
وی در انتها عنوان کرد: در کنار بهره گیری از مکانیزم های مختلف برای شناسایی نیازمندان می توان از ظرفیت های معتمدین محلی و هیات های مذهبی نیز ‌بهره گرفت.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات