استاندار یزد در نشست شورای ائمه جمعه عنوان کرد :

لزوم تدوین دستور العملی اجرایی در خصوص برگزاری مراسمات ماه محرم

استاندار یزد در خصوص برگزاری مراسمات ماه محرم در یزد و با اشاره به رسومات و تجمعات خاص در استان، عنوان کرد : لازم است با همفکری یکدیگر به دستورالعملی اجرایی در این خصوص برسیم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «محمد علی طالبی» در نشست شورای ائمه جمعه که به منظور بررسی آخرین مسائل استان ، در سالن سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد، حضور یافت.
وی در خصوص برگزاری مراسمات ماه محرم در یزد و با اشاره به رسومات و تجمعات خاص در استان، عنوان کرد :  لازم است با همفکری یکدیگر به دستورالعملی اجرایی در این خصوص برسیم.
استاندار با اشاره به عملکرد موفق  استان در مهار موج دوم ویروس کرونا عنوان کرد: خوشبختانه در موج دوم این بیماری استان دچار وضعیت قرمز نشد ولی در صورت ادامه برگزاری مراسمات تجمعی همچون عروسی و عزاداری، امکان ورود استان به شرایط قرمز وجود دارد.
دکتر طالبی در بخش پایانی سخنان خود و با اشاره به کسب بالاترین میزان کاهش نرخ بیکاری استان در بهار 99 و رتبه اول استان در  امنیت سرمایه گذاری عنوان کرد : این آمارها نشان دهنده اقدامات مناسب استان در حوزه اقتصادی داشته و نوید بخش آینده ای روشن برای جذب سرمایه گذاران است.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات