استاندار یزد در نشست شورای حفاظت منابع آب استان عنوان کرد :

لزوم جلب مشارکت مردم برای افزایش اثر بخشی اقدامات حفاظتی منابع آبی

استاندار یزد با بیان اینکه هر چه اقدامات حفاظتی بیشتر شود و توجه جامعه نسبت به حفاظت از منابع آبی افزایش یابد، می‌توان نسبت به آینده استان امیدوارتر بود، عنوان کرد: در همین راستا جلب مشارکت مردم برای افزایش اثر بخشی اقدامات حفاظتی منابع آبی در دستور کار قرار می گیرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «محمد علی طالبی» در جلسه شورای حفاظت منابع آب استان یزد که با حضور اعضای شورا در سالن حمیدیا استانداری برگزار شد، با بیان اینکه خبرهای خوبی در زمینه پروژه های انتقال آب به استان در راه است، افزود: کار اجرایی پروژه ها امسال آغاز می‌شود.
وی با بیان اینکه در سال جاری سند سازگاری با کم آبی استان مصوبه ملی خواهد شد، افزود: دستگاه ها بر اساس این سند برنامه های خود را ارائه خواهند کرد.
 دکتر طالبی عنوان کرد: هر چه اقدامات حفاظتی بیشتر شود و توجه جامعه نسبت به حفاظت از منابع آبی افزایش یابد، می‌توان نسبت به آینده استان امیدوارتر بود.
استاندار در بخش پایانی سخنان خود با تاکید بر لزوم توجه جدی فرمانداران به موضوعات مربوط به  حفاظت از منابع آبی، گفت: فرمانداران برگزاری جلسات حفاظت از منابع آبی شهرستان ها  را در دستور کار جدی خود قرار دهند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات