با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد؛

مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت یزد برگزار شد

مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت استان یزد با حضور معاون اجرایی دبیر شورای عالی امنیت ملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و رزمندگان دوران دفاع مقدس این استان برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد و به نقل از ایرنا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد در این مجمع، وجود تشکلی منسجم و قوی با حضور و مشارکت پیشکسوتان جهاد و شهادت برای خدمت به کشور و پیگیری مطالبات مردم را ضروری خواند و گفت: دولت نیز از این تشکل حمایت می کند.
'محمدعلی طالبی' افزود: تشکیل مجمعی با حضور سلائق مختلف از پیشکسوتان جهاد و شهادت در این استان یک ضرورت است.
وی اضافه اظهار کرد: تاکنون در این استان بصورت پراکنده تشکل های مختلفی با حضور ایثارگران فعالیت داشته اند.
این مسوول، ۹ دی ماه را روز وحدت و انسجام ملت ایران خواند و اظهار امیدواری کرد، دل های مردم روز به روز به هم نزدیک تر شود.
مسوول مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت استان یزد در این نشست گفت: هدف از برگزاری این همایش این است تا همرزمان قدیمی با یکدیگر دیدار داشته و از تجربه های پیشکسوتان جهاد و شهادت در عرصه های مختلف استقاده شود.سردار 'محمدمهدی فرهنگ دوست' افزود: در قالب برگزاری این مجمع سعی کرده ایم به فرموده حضرت امام (ره) که نگذارید پیشکسوتان جهاد شهادت در پیچ و خم زندگی روزمره خود به فراموشی سپرده شوند جامه عمل بپوشانیم.
وی خاطرنشان کرد: در دفاع مقدس افزون بر 50 هزار نفر از قشرهای مختلف مردم این استان مومن پرور به عنوان نیروی جان برکف بسیجی در جبهه های حق علیه باطل حضور داشتند.

 

Jajahhdssh 1.jpg Jajahhdssh 2.jpg

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات