به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، " مهدي تقوايي" در اين نشست اقدامات كميته تبليغات و اطلاع رساني انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در زمينه تبليغ و اطلاع رساني را متفاوت تر از گذشته و همراه با گستردگي و توليد محتوا براي تمامي اقشار جامعه دانست.
وي ضمن تقدير از عملكرد اعضاي كميته تبليغات و اطلاع رساني، خبرنگاران و اصحاب رسانه استان خاطرنشان ساخت: انتخابات در 5 شهرستان استان به مرحله دوم رسيده كه ان شاء الله در روز 15 ارديبهشت شاهد حضور چشمگير مردم در حوزه انتخابيه مهريز خواهيم بود.
تقوايي در پايان از زحمات و همراهي مديران كل دستگاه هاي دولتي و اجرايي استان تقدير كرد.
سيد عبدالمجيد قائم محمدي نيز در اين مراسم اقدامات صورت گرفته در زمينه تبليغ و اطلاع رساني انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي در سراسر استان را موثر و مطلوب ارزيابي و تصريح كرد: با شكل گيري كارگروه هاي تخصصي كميته تبليغات و اطلاع رساني ستاد انتخابات استان براي اولين بار، برنامه هاي متنوع ،گسترده و هدفمندي براي تمامي اقشار جامعه به ويژه روحانيون، اصناف و بازاريان، دانش آموزان و دانشجويان انجام شده است.
وي زحمات اعضاي كميته تبليغات و اطلاع رساني ستاد انتخابات استان و كميته شهرستان ها، خبرنگاران، اصحاب رسانه ها و  صداوسيماي مركز يزد را قابل تقدير برشمرد.
مسئول كميته تبليغات و اطلاع رساني ستاد انتخابات همراهي و حمايت هاي ستاد انتخابات استان به ويژه رئيس و جانشين ستاد انتخابات استان را يكي از عوامل موثر در افزايش كيفيت كمي و كيفي اقدامات كميته تبليغات و اطلاع رساني عنوان كرد.
در اين نشست از مسئولان كميته تبليغات و اطلاع رساني ستاد انتخابات شهرستان هاي اردكان، تفت و يزد به عنوان كميته هاي برتر ستاد انتخابات شهرستان ها با اهداء لوح سپاس تجليل شد.
در ادامه اين مراسم روزنامه هاي پيمان و ايران، دوهفته نامه هاي نداي عاشورا و جام يزد، خبرگزاري ايرنا و سايت خبري يزد فردا به عنوان رسانه هاي برتر استان يزد در زمينه تبليغات و اطلاع رساني انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي، مسعود ميرجليلي به عنوان بهترين عكاس خبري و علي بختيار اميني و كاظم دهقاني به عنوان گزارشگران برتر صداوسيماي مركز يزد معرفي و با اهداء لوح سپاس و هدايايي مورد تقدير قرار گرفتند.