مراسم تکریم و معارفه رییس خبرگزاری ایرنای یزد برگزار شد

با حضور مدیرکل دفتر امور اجتماعی وفرهنگی استانداری ومشاور اطلاع رسانی و روابط عمومی استاندار ، صبح سه شنبه یکم تیرماه مراسم تکریم ومعارفه رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران( ایرنا) دفتر یزد برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد ، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در این مراسم با بیان اینکه عصر امروز عصر ارتباطات است ، اظهار داشت: در دنیای امروز نیازمند سواد رسانه ای هستیم و باید مشخص شود که جایگاه رسانه باسابقه ای مانند خبرگزاری ایرنا در میان رسانه های دیگر کجاست و چه نقشی را در این زمینه می تواند ایفا کند؟
" مجید جوادیان زاده " ادامه داد : لازم است نسبت به تحولات زمان به روز باشیم و به اخبار و مباحث تولیدی عمق دهیم تا بتوانیم اعتماد مخاطبان را جلب کنیم و بر روی حوادث و اتفاقات اطرافمان تاثیرگذار باشیم .


همراهی وهمدلی رسانه های استان با مردم ومسئولان


مشاور اطلاع رسانی و روابط عمومی استاندار یزد دراین مراسم گفت: خوشبختانه در دولت تدبیر و امید رسانه های مکتوب ومجازی استان از جمله خبرگزاری ایرنا با مردم و مسئولان همراه و همدل بوده و در راستای پیشرفت و توسعه استان گام برداشته اند .
"عباس ملازینلی"  افزود: لازم است تمهیداتی فراهم شود تا بسته خبری اخبار ویژه خبرگزاری ایرنا علاوه بر دسترسی مسئولان نظام در موارد مورد نیاز در اختیار مسئولان ومدیران ارشد استان هم قرار گیرد .
جانشین اداره کل روابط عمومی استانداری یزد در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد : خبرگزاری ایرنا بتواند مانند گذشته با تعامل وهمکاری شایسته رسالت خبری خود را به خوبی انجام دهد و ظرفیت ها و پتانسیل های این خبرگزاری در راستای پیشرفت استان مورد استفاده مطلوب قرار گیرد.


خبرگزاری ایرنا خبرگزاری رسمی نظام است


مدیرکل اخبار استان های خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران نیز دراین جلسه اظهار داشت: خبرگزاری ایرنا ، خبرگزاری رسمی نظام جمهوری اسلامی ایران است و تلاش می کند در راستای اهداف نظام قدم مثبتی بردارد .
" علی حیدری " خاطرنشان کرد : خبرگزاری ایرنا دارای غنی ترین اخبار و عکس ها در میان رسانه های خاورمیانه  است و اخبار این خبرگزاری به عنوان اخباری مستند و مستدل مورد استفاده رسانه های کشورهای دیگر قرار می گیرد .
گفتنی است در پایان این مراسم " کاظم شاملو" به عنوان رییس خبرگزاری ایرنا در استان یزد معرفی شد و با اهدای لوح تقدیر استاندار یزد از زحمات و فعالیت های "اسماعیل جهانبخش " رییس سابق این خبرگزاری در استان تجلیل شد.
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات