با حضور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد ؛

مراسم معارفه سرپرست مدیرکل دفتر امور بانوان وخانواده استانداری برگزار شد

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار بر ارتباط موثر دفتر امور بانوان و خانواده استانداری با سازمانهای مردم نهاد به منظور برون سپاری برخی از فعالیت ها برای پررنگ تر شدن نقش اساسی و مبنایی این دفتر تاکید کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد ، مراسم معارفه سرپرست  مدیرکل دفتر امور بانوان وخانواده استانداری یزد پیش از ظهر یک شنبه 27 تیرماه  با حضور معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار ، مدیرکل حوزه استاندار ، مدیران کل دفتر امنيتي و اتظامي، دفتر امور بانوان وخانواده ، دفتر امور اجتماعی و فرهنگی، دفتر امور اتباع خارجی، دفتر امور سیاسی و انتخابات استانداری و سرپرست فرمانداری یزد ، در دفتر معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری برگزار شد .
" محمدعلی طالبی" در این جلسه  با تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش های ارزنده مدیرکل سابق دفتر امور بانوان وخانواده استانداری اظهار داشت: ویژگی مثبت مدیریت سابق دفتر امور بانوان استانداری این بود که در طول خدمت براساس انگیزه ، علاقه شخصی و فارغ از مسائل مادی فعالیت بسیار درخشانی در این حوزه انجام داد.
طالبی ادامه داد : جایگاه دفتر امور بانوان وخانواده استانداری در این مقطع زمانی و با توجه به آسیب های اجتماعی و نقش موثر خانواده ها در کاهش این آسیب ها به خوبی مشخص است .
معاون سیاسی ، امنیتی واجتماعی استاندار ، انتخاب  مدیرکل دفتر امور بانوان وخانواده استانداری از میان گزینه های مختلف را سخت دانست و این انتخاب را بر اساس شاخصه هایی مانند تحصیلات و تجربه های خوب ایشان در حوزه بانوان عنوان کرد .
وی خواستار برنامه ریزی منسجم و هدفمند در دفتر امور بانوان وخانواده استانداری شد و بر ارتباط  موثر با سازمانهای مردم نهاد به منظور برون سپاری برخی از فعالیت ها برای  پررنگ تر شدن نقش اساسی و مبنایی این دفتر تاکید کرد.
طالبی در پایان سخنان خود اظهار امیدواری کرد: دفتر امور بانوان وخانواده استانداری بتواند با مدیریت جدید کارنامه درخشانی را در طول فعالیت خود به جای گذارد .
"عباس حیدری" مدیرکل حوزه استاندار یزد در این جلسه با تقدیر و تشکر از فعالیت های مدیرکل سابق دفتر امور بانوان وخانواده استانداری گفت: ایشان دارای انگیزه قوی ، پرانرژی ، پرتوان ، پویا ، متواضع  و دارای ارتباط قوی با تشکل ها ی مردم نهاد بود که امیدوارم مدیرکل جدید دفتر امور بانوان وخانواده استانداری نیز با توجه به تجربه، توان و تخصصی که در حوزه بانوان دارد، موفق عمل کند و برنامه های کارآمدی در این زمینه انجام شود.
مدیرکل دفتر امور بانوان وخانواده استانداری در این جلسه عنوان کرد: بدون شک حوزه بانوان به تجربیات و حمایت مدیرکل سابق این دفتر نیاز دارد.
"رقیه کرمانیان " ادامه داد : از عناصر لازم در موفقیت ، همکاری و تعامل موثر بین بخشی و برنامه ریزی منسجم  به منظور ارتقای توان و پیشرفت بانوان در استان است .
 "فخرالسادات خامسی هامانه" مدیرکل سابق دفتر امور بانوان وخانواده استانداری یزد نیز با تشکر و قدردانی از حمایت های استاندار یزد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و همکاران دفتر امور بانوان وخانواده استانداری ، خواستار تبیین جایگاه این دفتر در قوانین کشوری  به منظور فعالیت موثرتر این دفتر در جامعه شد .
گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از تلاش های "فخرالسادات خامسی هامانه " مدیرکل سابق دفتر امور بانوان وخانواده استانداری یزد تجلیل و "رقیه کرمانیان"  به عنوان سرپرست دفتر امور بانوان وخانواده استانداری معرفی شد .
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات