رئیس ستاد انتخابات استان:

مردم نسبت به برگزاری سالم و قانون‌مند انتخابات‌ مجلس اطمینان خاطر داشته باشند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد و رئیس ستاد انتخابات استان ‌تاکید کرد: مردم اطمینان خاطر داشته باشند که انتخابات مجلس در روز دوم اسفند ماه سالم، قانون‌مند و با بی طرفی کامل مجریان انتخابات برگزار خواهد شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز چهارشنبه ۱۶ بهمن ماه نشست ستاد انتخابات استان به ریاست "احمد ‌ترحمی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان و با حضور دبیر و روسای کمیته های این ستاد در استانداری یزد برگزار شد.
رئیس ستاد انتخابات استان در این جلسه ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر مردم را صاحبان اصلی انقلاب اسلامی دانست و ‌گفت: ‌حضور در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی تکلیف همه ماست و با مشارکت حداکثری در انتخابات نظام و کشور بیمه خواهد شد.
ترحمی ادامه داد: وظیفه اصلی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات فراهم کردن شرایط حضور حداکثری مردم است و به مردم این اطمینان خاطر را می‌دهیم که انتخابات در استان یزد سالم، قانون‌مند و با رعایت بی‌طرفی کامل مجریان انتخابات برگزار شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار افزود: خوشبختانه همه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در استان فراهم شده است.
‌وی خاطرنشان کرد: بر اساس آمار نهایی اعلام شده از سوی شورای نگهبان ۱۴۵ نفر داوطلب نمایندگی مجلس در چهار حوزه انتخابیه استان به رقابت می پردازند که این رقم ۶۰ درصد داوطلبان ثبت نام شده را شامل می‌شود.
رئیس ستاد انتخابات استان گفت: البته اسامی داوطلبان تایید صلاحیت شده قطعی در روز ۲۲ بهمن ماه سال جاری از سوی شورای نگهبان به وزارت کشور اعلام می‌شود اما مبنای ما در ستاد انتخابات استان در حال حاضر همین ۱۴۵ نفر داوطلب تایید صلاحیت شده ‌هستند.
ترحمی بیان کرد: استفاده از امکانات دولتی له یا علیه کاندیداهای انتخاباتی ممنوع ا‌ست و هیچ مدیر دولتی حق جانبداری از کاندیدایی را ندارد و با متخلفان در این رابطه برخوردهای قانونی انجام خواهد شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در پایان خواستار توجه به حوزه های اطلاع رسانی، رسانه ها و استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای کمک به برگزاری انتخاباتی پرشور در استان شد.
گفتنی است در ابتدای ‌این نشست دبیر و هر یک از روسای کمیته های ستاد انتخابات استان گزارشی از فعالیتها برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در دوم اسفندماه سال جاری ارائه دادند.

★خبرنگار: مجید وفایی شاهی★

★عکس: بهنام خواجه امینیان★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات