نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد:‌

مشکل بیکاری استان با توجه به صنعت پوشاک قابل رفع است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در نشست شورای اداری استان خاطرنشان کرد: اگر به حوزه پوشاک و نساجی توجه جدی انجام شود، مشکل بیکاری استان و بلکه کشور قابل رفع است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز پنج‌شنبه یکم خرداد ماه جلسه شورای اداری استان به منظور تقدیر و تجلیل از نمایندگان مردم استان در دوره دهم مجلس شورای اسلامی با حضور "‌آیت الله محمدرضا ناصری" نماینده ولی فقیه در استان ‌و امام جمعه یزد، "‌محمدعلی طالبی" استاندار یزد، ‌معاونان استاندار و مدیران دستگاه های دولتی استان در سالن شهید عباسپور شرکت برق منطقه ای یزد برگزار شد.
"آیت الله محمدرضا ناصری" نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در این نشست ضمن اشاره به برکات و نعمت های موجود در ماه مبارک رمضان، گفت: لازم است آنچه که در این ماه اند‌وخته ایم را مراقبت کنیم و در محضر خدا دوباره مرتکب سستی، کاهلی و گناه نشویم.
امام جمعه یزد همچنین به روز قدس اشاره کرد و ادامه داد: اگرچه وجود بیماری کرونا ما را از نعمت راهپیمایی محروم کرده است اما صدای ‌ظلم ستیزی مردم ایران و جهان بیش از هر زمان دیگری باید به گوش مستکبران برسد.
وی افزود: هرچند بیماری کرونا دارای بلایای فراوانی بود اما در کنار آن نعمت هایی را نیز به همراه داشت و یکی از این ‌نعمت ها تحول بزرگی بود که در اعتقادات مردم، اقتصاد، مسائل اجتماعی و آموزش و پرورش به وجود آمد.
آیت الله ناصری خاطرنشان کرد: در این بیماری فرق مردم ایران با دیگر مردم جهان شناخته شد و در حالیکه پزشکان غربی از مسئولیت خود فرار می‌کردند پزشکان و پرستاران ما در کنار بیماران خود ماندند و جان دادند اما از مسئولیت خود شانه خالی نکرد‌ند.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به کمک های خیرخواهانه مردم در ایام کرونا، گفت: این کمک های خیرخواهانه نشان داد که ما به اصل خویش و ‌سیره اسلامی و ائمه اطهار(‌ع) رجوع کرده‌ایم و اگر این اقدامات نبود، نمی‌توانستیم بحران کرونا را به خوبی پشت سر گذاریم.
آیت الله ناصری ادامه داد: لازم است اصل تدین، تفکر و تحول را در آموزش و پرورش خود ملاک قرار دهیم و آموزش سیره اهل بیت(‌ع) و دستورات قرآن را در اولویت تربیت فرزندانمان لحاظ کنیم.
امام جمعه یزد افزود‌: در کار خدمت به مردم باید اخلاص و رضایت خدا را مدنظر قرار دهیم ‌و نمونه بارز آن سردار سلیمانی بود که در زنده بودن خود خدمات فراوانی داشت و با شهادتش نیز دنیا را به تلاطم درآور‌د.
وی همچنین به مشکلات بیکاری جوانان اشاره و خاطرنشان کرد: یکی از حوزه هایی که می تواند کارآفرین باشند حوزه نساجی است و اگر به بخش پوشاک توجه ویژه ‌ای شود مشکل بیکاری استان و بلکه کشور قابل رفع است.
آیت الله ناصری در پایان سخنان خود از مدیران استان خواست برای رفع مشکلات مردم تلاش مضاعفی داشته باشند و کارها و امورات مردم را ظرف مدت حداکثر یک هفته انجام دهند.
گفتنی است در نشست شورای اداری استان از خدمات چهار ساله نمایندگان مردم استان در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

★‌خبرنگار: ‌مجید وفایی شاهی★

★‌عکس: ‌رضا زارع★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات