نماينده مجلس خبرگان رهبري:

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد؛ " آيت الله حائري شيرازي " روز سه شنبه در نشست "مهدويت، انتظار و بيداري اسلامي" كه در محل سالن شهيد عليزاده مجتمع آموزشي و پژوهشي حضرت امام رضا (ع)  برگزار شد، با اشاره به جريان سفر حضرت موسي (ع) به كوه طور و گمراهي قوم يهود پس از غيبت چند روزه آن پيامبر اولوالعزم، علت انحراف اين قوم را بي بصيرتي و ادعاي دروغ تني چند از مردم در بين آن ها دانست.
نماينده مجلس خبرگان رهبري امتحان الهي را در هر عصر و زمان، حقيقتي فرا روي  بشريت دانست و اظهار اميدواري كرد: سربلندي در آزمون هاي الهي ، سبب رستگاري بشري در پيشگاه خداوند است.
وي فساد و تباهي در هر زمينه اي را عامل موثر در كشش افراد جامعه به طرف قبول يك عادت اشتباه بيان كرد و پرستش گوساله توسط قوم يهود در زمان غيبت حضرت موسي (ع) را از جمله اين قضايا عنوان كرد.
آيت الله حائري شيرازي در ادامه با اشاره به جريان تصاحب حق حضرت علي (ع) و نقش حضرت فاطمه زهرا (س) در روشنگري مردم بي بصيرت آن زمان، گمنامي قبر مطهر حضرت فاطمه (س) را يكي از علل ماندگاري اين مقوله در اذهان بشري در خصوص غصب حكومت توسط ديرگان دانست.
وي  همچنين اطاعت مطلق از خداوند متعال و اخلاص داشتن در هر كاري را از نشانه هاي مومن حقيقي بيان كرد.
عضو مجلس خبرگان رهبري در بخش دوم سخنان خود، با اشاره به بيداري اسلامي در منطقه خاورميانه، اين تحولات منطقه اي را پيش زمينه ظهور حضرت ولي عصر ( ارواحنا فداه ) دانست.
وي همچنين يكي از علت هاي بيداري اسلامي در جهان را حكومت ظلم و جور حاكم در اقصي نقاط جهان برشمرد و بيداري مردم جهان را نشانه خواسته مردم در برپايي حكومت عدل الهي در روي زمين دانست.
نمايشگاه بزرگ مهدويت، انتظار و بيداري اسلامي از شنبه 26 فروردين  تا 31 فروردين سال جاري در محل سالن جوان مجتمع آموزشي و پژوهشي حضرت امام رضا (ع) واقع در بلوار دانشجو دائر شده كه همه روزه از  ساعت 12 الي 14 و همچنين 17 الي 22 براي بازديد عموم مردم داير مي باشد.