رئیس ستاد انتخابات استان یزد:

مهلت ‌رای گیری در استان تا ساعت ۲۳ و ۳۰ ‌دقیقه تمدید شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان ‌خاطرنشان کرد: مهلت رای گیری در استان یزد و در همه شعبه‌های اخذ رای شهری و روستایی تا ساعت ٢٣ و ٣٠ دقیقه تمدید شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، ‌"احمد ترحمی"‌ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان جمعه شب ‌دوم اسفند ماه‌ ضمن قدردانی از مشارکت و حضور مردم استان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ‌گفت: با بررسی وضعیت برگزاری انتخابات در حوزه‌های انتخابیه استان یزد، درخواست تمدید زمان برگزاری انتخابات از سوی استاندار محترم به وزارت کشور ارسال شد.
ترحمی ادامه داد: با موافقت وزارت کشور، ساعت رأی گیری در تمام نقاط استان یزد و همه شعبه‌های شهری و روستایی تا ساعت ۲۳:۳۰ تمدید شد.
رئیس ستاد انتخابات استان در پایان خاطر نشان کرد: اگر تا ساعت ۲۴ جمعه شب فردی در شعب اخذ رأی حضور داشت، امکان رأی گیری از او وجود دارد اما از ساعت ۲۴ به بعد امکان اخذ رأی وجود ندارد.
گفتنی است تمدید مهلت رأی گیری در انتخابات از ساعت ۲۲ به بعد برعهده استانداران و ستاد انتخابات‌های استانی است که با پیگیری وزارت کشور و موافقت شورای نگهبان تمدید می‌شود.

★‌خبرنگار: مجید وفایی شاهی★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات