معاون استاندار یزد:

موضوع آب اولویت استان است

معاون استاندار یزد در جلسه شورای اداری شهرستان مهریز با اشاره به اقدامات صورت گرفته در یکسال گذشته برای رفع مشکلات آب استان گفت: موضوع تأمین منابع پایدار آب از اولویت های مهم و تأثیرگذار استان بوده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، جلسه شورای اداری شهرستان مهریز با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار، امام جمعه مهریز، فرماندار و سایر مدیران ادارات و نهادهای این شهرستان برگزار شد.
« محمد علی شاه حسینی » در این جلسه دستاوردهای بسیج را بسیار ارزشمند دانست و گفت: هر زمانی که کشور در حوزه های مختلف نیاز به کمک داشته، بسیج پای کار بوده است.
معاون استاندار یزد در ادامه با بیان اینکه تأمین منابع پایدار آب لازمه اصلی توسعه پایدار و همه جانبه استان است اظهار داشت: برنامه ی استان برای تأمین منابع آب در دو سطح کوتاه مدت و بلند مدت تنظیم شده و همه شهرستان های استان را در برمی گیرد.
وی با اشاره به اجرای خط پدافندی آب در مدت زمان 4 ماه در استان افزود: اجرای این  خط با اعتباری بالغ بر 700 میلیارد تومان انجام شده است که با اجرای آن تاب آوری استان یزد در مواقع قطعی آب انتقالی افزایش پیدا کرده است.
شاه حسینی همچنین تصریح کرد: در یکسال گذشته مقدمات آغاز فرایند انتقال آب به استان از دریای عمان نیز انجام شده است که امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد آغاز عملیات اجرایی آن باشیم.
معاون استاندار یزد در پایان این جلسه از تلاش های جهادی مدیران شهرستان مهریز در دولت سیزدهم تقدیر کرد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات