استاندار یزد در نشست مشترک با اعضای شورای شهر یزد عنوان کرد :

موفقیت شورا در گرو عبور از حاشيه ها و حرکت به سوی تفاهم و همدلی

استاندار یزد با بیان اینکه معتقدیم با توجه به ظرفیت های خوب مدیریتی و علمی که در شورای شهر یزد وجود دارد، در صورت فاصله گرفتن از حاشیه ها می‌توان مسائل اساسی شهر را بهتر از گذشته حل کرد، عنوان کرد: موفقیت شورا در گرو عبور از حاشيه ها و حرکت به سوی تفاهم و همدلی است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «محمد علی طالبی» در نشست مشترک با اعضای شورای شهر یزد که با حضور مدیر کل بازرسی استان، معاونین سیاسی و عمرانی استاندار و جمعی دیگر از مدیران استان به منظور بررسی مباحث جاری شورا برگزار شد، با بیان اینکه انتخاب شورای شهر پنجم از سوی مردم ترکیب امیدوار کننده ای را رقم زد، افزود: ترکیبی که افرادی با  بالاترین سطح از تجارب مدیریتی در آن حضور داشتند و از استاندار و شهردار اسبق گرفته تا بانوان تأثیر گذار، اساتید دانشگاه، نماینده اقلیت های مذهبی و نمایندگان دیگر اقشار جامعه را در خود جای داده است.
وی با اشاره به وجود برخی هجمه ها علیه شورای شهر یزد، عنوان کرد: علیرغم برخی هجمه ها به شورای شهر، عملکرد خوبی از شورا شاهد بوده ایم و گفتمان سازی در حوزه های مختلف و توجه به حوزه های مختلف مسئولیتی که باید شورا به آن متعهد باشد را از نقاط قوت شورای شهر پنجم میدانیم.
دکتر طالبی عنوان کرد: با توجه به ظرفیت های خوب مدیریتی و علمی که در شورای شهر یزد وجود دارد، در صورت فاصله گرفتن از حاشیه ها می‌توان مسائل اساسی شهر را  بهتر از گذشته حل کرد و مهمتر از همه مردم نسبت به آینده امیدوار تر شوند.
استاندار خاطر نشان کرد: ما در دولت متعهد هستیم همراه و در کنار شورا باشیم تا شاهد اقدامات موثری در استان و شهر یزد باشیم .
دکتر طالبی در انتها با اشاره به اعلام آمادگی دستگاه‌های نظارتی استان برای همکاری در راستای دغدغه‌های شورا و رفع برخی مغایرت‌ها، تصریح کرد: در عین حال انتظار می رود حاشیه‌ها در فعالیت شورا به حداقل رسیده و تفاهم و همدلی بیشتری در فعالیت‌ها به وجود آید.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات