استاندار یزد مطرح کرد:

نانوایان؛ قشری شریف، پاکدست، زحمتکش و متعهد/ معرفی و تجلیل از نانوایان منصف و قانونمدار یزد/ انعطاف در قوانین به نفع مردم و نانوایان در دستور کار قرار گیرد/ تشکیل کمیته مشورتی متشکل از نانوایان به منظور افزایش مشارکت آن ها در تصمیم گیری ها/ لزوم بازبینی سهمیه آرد نانوایی ها و توزیع آن به صورت کارشناسی و به منظور مدیریت صف در این واحدها

استاندار یزد گفت: نانوایان جامعه ای با شرافت، زحمتکش و خدوم بوده و تعهد و همت آن ها شایسته تقدیر است.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر مهران فاطمی در نشست هم اندیشی با جمعی از نانوایان، از فعالیت های نانوایان استان قدردانی کرد و گفت: جامعه نانوایان جامعه ای با شرافت، زحمتکش و خدوم بوده و تعهد و همت آن ها شایسته تقدیر است.
 
وی با اشاره به حجم بالای مسائل، مشکلات و مطالبات نیازمند پیگیری و تصمیم گیری توسط استاندار، اظهارداشت: هدف از برگزاری نشست مشترک با نانوایان استماع مسائل و دغدغه های این قشر از زبان خود آن ها، دسته بندی و حل آن ها به ترتیب اولویت است.  
استاندار یزد در ادامه به موضوعات مطرح شده در خصوص روند بازرسی از نانوایی، خاطرنشان کرد: در جریان بازرسی از نانوایی ها باید کرامت این حرفه و شرافت نانوایان حفظ شود، در صورت اطلاع از هرگونه برخورد نامناسب، به بازرس مربوطه تذکر جدی داده خواهد شد.  

دکتر فاطمی با اشاره به ضرورت اجرا و رعایت قوانین، تبصره ها و آیین نامه ها، حطاب به مسئولین حاضر در جلسه گفت: انعطاف در قوانین به نفع مردم و نانوایان در دستور کار قرار گیرد.  

وی در بخش دیگری از سخنانش بر تهیه لیستی از نانوایان منصف و اخلاقمدار؛ بر اساس  ارزیابی های اتحادیه و نظارت بدنه اداری، جهت معرفی و تجلیل از آن ها تاکید کرد.  
 
استاندار یزد با اشاره مسائل و دغدغه های مطرح شده در نشست و عزم جدی استان جهت حل آن ها خاطرنشان کرد: به منظور شنیدن هرچه بهتر صدای نانوایان و اتحادیه در کارگروه آرد و نان استان، باید کمیته ای ذیل این کارگروه برگزار شود.
 
 دکتر فاطمی با بیان اینکه کمیته مذکور به عنوان بازوی مشورتی کارگروه آرد و نان استان خواهد بود، اظهارداشت: خروجی جلسات این کمیته، جهت تصمیم گیری در دستور کار کارگروه آرد و نان قرار می گیرد.
 
وی در پایان به «رعایت عدالت در توزیع سهمیه آرد» به عنوان یکی از دغدغه های اکثر نانوایان اشاره و خاطرنشان کرد: بازبینی سهمیه آرد به صورت کارشناسی و به منظور مدیریت صفدر نانوایی ها و برطرف سازی حس تبعیض صورت گیرد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات