در سفر به شهرستان اردکان صورت پذیرفت؛

نشست ستاد انتخابات استان یزد با اعضای ستاد انتخابات شهرستان اردکان

اعضای ستاد انتخابات شهرستان اردکان با رئیس و اعضای ستاد انتخابات استان به منظور بررسی آخرین اقدامات صورت گرفته در رابطه با انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، نشست ستاد انتخابات استان یزد با اعضای ستاد انتخابات شهرستان اردکان به ریاست علی اکبر عزیزی رئیس ستاد انتخابات استان یزد در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

عزیزی رئیس ستاد انتخابات استان یزد گفت: تمامی عوامل اجرایی و اعضای ستادهای انتخابات باید به گونه ای عمل نمایند که انتخابات در چهار مولفه مشارکت، امنیت، رقابت و سلامت به صورت جدی دنبال شود تا شاهد انتخاباتی پرشور و باحضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی برای شرکت در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری باشیم.

وی همچنین با اشاره به اینکه به عوامل اجرایی انتخابات توصیه می شود قانون انتخابات را مطالعه و به آن اگاه باشند، ادامه داد: عوامل اجرایی انتخابات به هیچ عنوان اجازه اینکه به نفع یا علیه نامزدی موضع داشته باشند را ندارند و ورود به این موضوع ممنوع است.

رئيس ستاد انتخابات استان یزد افزود: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و باحضور حداکثری مردم در چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در هشتم تیرماه صورت گرفته و امروز نیز در سطح شهرستان این موارد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات