نشست هم اندیشی مدیران حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری برگزار شد

نشست هم اندیشی مدیران حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری و مدیران و کارشناسان این حوزه برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد ، نشست هم اندیشی مدیران حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد با حضور سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری و مدیران و کارشناسان این حوزه با دستور کار هم اندیشی و تعیین اولویت های کاری این معاونت برای شش ماهه دوم سال 1402برگزار شد.

محمد حسین پارسائیان در این نشست با بیان اینکه رسالت اصلی استانداری یزد در سالجاری برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری می باشد افزود: وظیفه کمیته پشتیبانی به عهده معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری سپرده شده است که امیدواریم با برنامه ریزی صحیح و هماهنگ و در نظر گرفتن امکانات و ظرفیت های پشتیبانی سایر دستگاه های اجرایی استان بتوانیم در این مسیر با موفقیت گام برداریم.

سرپرست معانت توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد با تأکید بر برنامه ریزی به منظور احصاء نیازمندهای فرمانداری های استان در حوزه انتخابات تصریح کرد: کار  مهم اجرایی انتخابات در شهرستان ها توسط فرمانداری ها انجام می شود که ضرورت دارد همه امکانات سخت افزاری آنها با برقراری یک تعامل بین بخشی با سایر دستگاه های اجرایی استان فراهم شود.

پارسائیان همچنین با اشاره به پایلوت شدن استان یزد در حوزه بهره وری افزود: مدیریت ارشد استان نگاه ویژه و تخصصی به این حوزه دارند و ما وظیفه داریم با رویکردی متفاوت از گذشته به این موضوع توجه بیشتری داشته باشیم.

در این نشست مدیران کل اداری و مالی، برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری و فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری به ارائه گزارش اقدامات و فعالیت های حوزه کاری خود پرداختند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات