استاندار يزد خواستار شد؛

به گزارش روابط عمومي استانداري يزد،"محمد رضا فلاح زاده" شب گذشته در ديدار با فعالان تشكلهاي دانشجويي استان يزد با اشاره به  اينكه بيشترين هجمه دشمنان در سالهاي اخير در حوزه اقتصادي بوده است،   نامگذاري سالهاي اخير به "نوآوري و شكوفائي، اصلاح الگوي مصرف، همت مضاعف و كار مضاعف، جهاد اقتصادي و توليد ملي،حمايت از كار و سرمايه ايراني" را ياد آور شد و گفت:  تشكلهاي دانشجويي مي توانند از طريق فرهنگ سازي در راستاي تحقق شعار "توليد ملي،حمايت از كار و سرمايه ايراني" گام بردارند.
وي همچنين بر اهميت كسب همزمان دانش و مهارت تاكيد كرد و گفت: تلاش در راستاي كسب دانش از اهميت بسيار زيادي برخوردار است چراكه علم زير ساخت تمام پيشرفتهاست.
استاندار يزد در بخش ديگري از سخنان خود، سالروز اعلام انقلاب فرهنگي را گرامي داشت و تقويت ارزشها و معنويت در ميان دانشجويان را امري ضروري دانست.
فلاح زاده رصد مسائل فرهنگي، سياسي، علمي و اقتصادي كشور و دفاع  در اين عرصه را از ديگر رسالتهاي جنبشهاي دانشجويي دانست و بر اهميت حضور فعال تشكلهاي دانشجويي در اين زمينه تاكيد كرد.
معاون سياسي و امنيتي استاندار يزد نيز در اين نشست با تبريك سالروز انقلاب فرهنگي، گفت: در انقلاب اسلامي  نگاه به ارزشها دگرگون شد  و نقطه هاي ارتباط انديشه ها و جريانات مختلف مثبت و اسلامي به هم پيوند خورد.
"غلامحسين دشتي" با اشاره به نقش دانشگاه ها در جامعه اظهار داشت: دانشگاه ها؛ كانونهاي اصلي تفكر و انديشه هستند.
 وي افزود: جامعه ايران اسلامي براي تبديل شدن به الگويي جامع براي ساير كشورهاي اسلامي، نيازمند تكاپو و تلاش است و  دانشگاه ها و تشكلهاي دانشجويي مي توانند در اين زمينه نقش موثري را ايفا كنند.
معاون سياسي و امنيتي استاندار از تشكلهاي دانشجويي و دانشگاه ها به خاطر ايجاد فضايي پر شور در انتخابات نهمين دوره مجلس شوراي اسلامي، تشكر و قدرداني كرد.
مديركل سياسي و انتخابات استانداري نيز در اين ديدار ، به رويكرد كميسيون دانشجويي استان پرداخت و گفت: از يكي دو سال گذشته تاكنون رويكرد غالب كميسيون دانشجويي ،رويكردي فرهنگي بوده است.
"مهدي تقوائي" با گراميداشت سالروز انقلاب فرهنگي، قدرداني از عملكرد تشكلهاي دانشجويي در سال 90 ، حركت جنبشهاي دانشجويي در جهت تحقق منويات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالي) در دانشگاه ها  و گراميداشت سالروز انقلاب فرهنگي را از مهمترين اهداف برگزاري اين ديدار عنوان كرد.
 در ابتداي اين ديدار جمعي از فعالان تشكلهاي دانشجويي به بيان ديدگاه ها و نقطه نظرات خود در مورد مسائل گوناگون پرداختند.