معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تاکید کرد:

نقش تاثیرگذار رسانه‌ها ‌و صداوسیما در مقابله با جنگ نرم دشمنان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد در بازدید از خبرگزاری صدا و سیمای مرکز یزد، ‌گفت: رسانه‌ها و به‌ویژه صدا و سیما نقش تاثیرگذاری در مقابله با جنگ نرم دشمنان ایران اسلامی دار‌ند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "سیدمسعود عظیمی" از واحد خبر و خبرگزاری صدا و سیمای مرکز یزد بازدید کرد و با معاون خبر، مدیر خبر و خبرنگاران این خبرگزاری دیدار و گفت و گو نمود.
عظیمی در این دیدار ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، ‌اظهار کرد: استکبار جهانی امروز نیز به دشمنی خود با ملت ایران ادامه می‌دهد و به دلیل اینکه به این نتیجه رسیده که با جنگ سخت نمی‌تواند علیه کشورمان به دستاورد و موفقیتی برسد، رویکرد جنگ نرم را در پیش گرفته است.
معاون اقتصادی استاندار ادامه داد: رسانه ها و به ویژه صدا و سیما نقش تاثیرگذاری در مقابله با جنگ نرم دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران دار‌ند.
عظیمی در پایان سخنان خود ضمن قدردانی از فعالیت خوب خبرگزاری صدا و سیمای مرکز یزد در پوشش اخبار استان، خاطرنشان کرد: در شرایط سخت کنونی که شا‌هد فضاسازی‌های رسانه‌ای و تحریم های بسیار ظالمانه هستیم، رسانه‌ها ‌و به ویژه صدا و سیما باید بازگوکننده حقایق به مردم باشند و در این جنگ نرم با جدیت در برابر جبهه استکبار بایستند.

‌گفتنی است در این دیدار که "علی صالحی" مدیرکل روابط عمومی استانداری نیز حضور داشت، " مهدی سلطانی" ‌معاون خبر، " ‌علی امینی" مدیر خبر و خبرنگاران خبرگزاری صدا و سیمای مرکز یزد به بیان نظرات و طرح پیشنهادات خود پرداختند.

★خبرنگار و عکس: مجید وفایی شاهی★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات