نيروي انتظامي پيشگام در حفظ امنيت و اقتدار نظام جمهوري اسلامي است

سرپرست استانداري يزد با تاكيد بر جايگاه مهم تقويت مشاركت و ايفاي نقش مردم در ارتقا آرامش و امنيت اجتماعي گفت: نيروي انتظامي پيشگام در حفظ امنيت و اقتدار نظام جمهوری اسلامي است.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، همايش عمومي معاونين،مديران، روئساي بخش هاي مختلف و فرماندهان كلانتري و پاسگاه هاي استان يزد با حضور «محمد علي طالبي» سرپرست استانداري يزد برگزار شد.
سرپرست استانداري يزد با قدرداني از تلاش نيروهاي انتظامي در تامين امنيت و حفظ آرامش در استان بيان كرد:برگزاري گردهمايي و هم انديشي با حضور افراد موثر در بخش هاي مختلف علاوه بر افزايش هماهنگي در اجراي برنامه ها زمينه تقويت روحيه خدمت را نيز فراهم مي سازد.
محمد علي طالبي افزود: اگر بخواهيم بعد از گذشت چهل سال دستاوردهاي انقلاب شكوهمند اسلامي ايران را مورد ارزيابي قرار دهيم موضوع امنيت به عنوان  يكي از دستاوردهاي مهم انقلاب خودنمايي خواهد كرد.
طالبي خاطرنشان كرد:درك شاخصه هاي بالاي امنيت در كشور كار دشواري نسيت و با نگاهي به وضعيت جهاني و منطقه اي جايگاه اين موضوع روشن مي شود و به طور قطع بازوي اصلي و پيشگام در تامين امنيت كشور نيروي انتظامي است.
وي اظهار داشت:در استان يزد نيز در مقايسه با ساير استان هاي كشور وضعيت خوبي را براي شاخص هاي امنيتي شاهد هستيم و در بسياري از جرائم يزد در رتبه هاي آخر قرار دارد و البته زمينه سازي براي جلوگيري از رشد در اين حوزه ضرورت دارد.
معاون سياسي،امنيتي و اجتماعي استانداري يزد با اشاره به روحيه تعامل،همدلي و همكاري در عالي ترين سطح و شوراي تامين استان بر پيگيري بهسازي كلانتري ها و پاسگاه ها و تقويت امكانات انتظامي در استان تاكيد و افزود: نگاه به آينده نشان مي دهد با ملاحظه شرايط اقتصادي و دشمني هايي كه نسبت به نظام مقدس جمهوري اسلامي وجود دارد دقت نظر و حساسيت بيشتر در موضوعات امنيتي و اجتماعي داشته باشيم.
محمد علي طالبي  در پايان با اشاره به ضرورت حفظ تعامل و انسجام داخلي براي عبور از مشكلات بيان كرد:در استان يزد ظرفيت و زمينه حفظ امنيت و ارتقاء شاخص هاي امنيتي  وجود دارد و با همدلي بيشتر و تقويت همراهي مردم مي توان احساس امنيت در جامعه را ارتقا و رشد شاخص هاي اقتصادي،اجتماعي و فرهنگي استان را شاهد بود.

*خبرنگار:فاطمه شريفي
*عكاس :رضا زارع

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات