هدف‌گذاری استان برای ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی در سال ۹۹

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد در کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان خاطرنشان کرد: با اجرای تعهدات اشتغال در حوزه صنعت، معدن، تجارت، خدمات و کشاورزی برای ۱۳ هزار فرصت شغلی تا پایان سال جاری هدف‌گذاری شده است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، روز پنج‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ‌ماه نشست کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان با حضور "سیدمسعود عظیمی" معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و اعضای این کارگروه در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار در این نشست اظهار کرد: کارآفرینی و سرمایه‌گذاری در حوزه اشتغال از نیازهای مهم کشور در شرایط فعلی است و دولت در حفظ شغل های موجود و ایجاد اشتغال ‌عزم جدی دارد.
وی ادامه داد: با اجرای تعهدات اشتغال استان در حوزه صنعت‌، معدن، تجارت، خدمات و کشاورزی برای ۱۳ هزار فرصت شغلی‌ جدید تا پایان سال ۹۹ هدف‌گذاری شده که البته تحقق این مهم نیاز به الزاماتی دارد و برای آن نیز پیش بینی های لازم صورت گرفته است.
عظیمی خاطرنشان کرد: برای ایجاد اشتغال ‌نه‌تنها دولت که همه مسئولان باید در کنار هم کار و تلاش مضاعفی داشته باشند تا این مهم تحقق یابد.

★‌خبرنگار: مجید وفایی شاهی★

★عکس: رضا زارع★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات