معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:‌

همه مسئولان شهرستان در راستای رشد و پیشرفت اشکذر تلاش کنند

با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد، ‌تکریم و معارفه معاونین فرمانداری شهرستان اشکذر انجام شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد،با حضور "‌احمد ترحمی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در سالن کوثر فرمانداری اشکذر، از تلاش‌های «محمد شیبانی» و «مصطفی پوردهقان» تشکر و قدردانی و « محمدحسین قانعیان» به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و «محمدحسین غلامزاده» به عنوان معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اشکذر معرفی شدند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در این مراسم با تسلیت ایام سوگواری ماه‌های محرم و صفر، از همه دست‌اندرکاران برگزاری مراسم عزاداری اباعبدالله‌الحسین(ع)، هیئت های مذهبی، مداحان، وعاظ، هیئت امنای حسینه‌ها و تکایا و بویژه عزاداران حسینی در شهرستان اشکذر برای توجه جدی به فرمان مقام معظم رهبری و مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا و رعایت تمام شیوه‌نامه‌های بهداشتی در برگزاری مراسم سوگواری تقدیر و تشکر کرد.
ترحمی با اشاره به تصویب شهر مجومرد در هیئت دولت، افزود: با توجه به رضایتمندی مردم و آرامش حاکم بر شهرستان بعد از اختلافات اجتماعی و تقسیماتی و همچنین با عنایت به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود در شهرستان، همه مسئولان شهرستان باید در راستای رشد و پیشرفت اشکذر بخصوص در بخش‌هایی که مغفول مانده، تلاش و همت کنند.
وی ادامه داد: مسائل زیست محیطی یکی از موضوعات مهمی است که تنها وظیفه یک نهاد و اداره نیست و باید دغدغه همه مسئولان شهرستان باشد زیرا محیط زیست سالم یک مطالبه همگانی است و محیط زیست سالم زمینه فعالیت سالم را فراهم می‌کند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار توجه به ظرفیت تشکل‌ها و خیرین، جلب مشارکت مردمی، کاهش نارضایتی‌ها، پیگیری اتمام پروژه های نیمه تمام، هماهنگی و تعامل با شهرداران شهرهای استان، فراهم ساختن مقدمات برگزاری انتخابات و اهتمام به طرح کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی را از مهم‌ترین وظایف معاونین فرماندار بیان کرد و بر انجام امور شهرستان با محوریت فرماندار به عنوان نماینده عالی دولت تاکید نمود.
«هادی هادی‌نسب» فرماندار اشکذر نیز در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از معاونین سابق و تبریک انتصاب معاونان جدید فرمانداری اشکذر، ‌گفت: تغییرات باعث پویایی و ایجاد تحرک بیشتر امور می‌شود و این تغییر و تحولات می‌تواند خود یکی از عوامل ارتقا و بهبودی امور باشد.
 فرماندار شهرستان اشکذر در ادامه با اشاره به اینکه اتمام طرح‌های نیمه‌تمام از اولویت‌های فرمانداری شهرستان اشکذر است، افزود: طرح تجمیع ادارات شهرستان اشکذر که نزدیک به ٢٣ سال پیش کلید خورده است را با توجه به نگاه مثبت استان با جدیت دنبال خواهیم کرد و انتظار داریم با همدلی، همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌های ‌مربوطه به این مهم دست یابیم.
گفتنی است در این مراسم  از تلاش‌های «محمد شیبانی» و «مصطفی پوردهقان» تشکر و قدردانی گردید و «محمدحسین قانعیان» به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و «محمدحسین غلامزاده» به عنوان معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری اشکذر معرفی شدند.

★‌خبرنگار: ‌مجید وفایی شاهی★

★‌عکس: ‌مجتبی مختاری★

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات