استاندار یزد در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان عنوان کرد :

همه وظيفه داریم در مسیر جلب اعتماد عمومی قدم برداریم

استاندار یزد با اشاره به شرایط کنونی کشور و با بیان اینکه در شرایطی هستیم که همه وظيفه داریم اعتماد عمومی جامعه را افزایش دهیم، تاکید کرد: از نیروی انتظامی انتظار داریم در این مسیر نیز قدم بردارد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «محمد علی طالبی» در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان یزد که با حضور جانشین فرماندهی نیروی انتظامی کشور و جمعی از مسئولین استان برگزار شد، با تشکر از زحمات سردار میرحیدری در طول دوره مسئولیت خود در استان یزد، عنوان کرد: سردار میرحیدری شاخصه های بسیار خوبی داشتند که از جمله آنها می‌توان اخلاق والای انسانی، برقراری ارتباط مناسب با بدنه جامعه، اقتدار مناسب در پیشبرد برنامه ها و مسئولیت ها و دلسوزی نسبت به کادر نیروی انتظامی اشاره کرد.
وی با بیان اینکه تعامل بسیار خوبی که ایشان با مجموعه دستگاه های امنیتی و قضایی داشتند موجب شد بحران های مختلف را با کمترین خسارت و مشکل پشت سر بگذاریم، خاطر نشان کرد: مسئولیت جدید سردار میرحیدری (فرمانده انتظامی استان اصفهان) برای استان حائز اهمیت بوده و امیدواریم با تدابیر و اقدامات خود، دغدغه های امنیتی را به حداقل برسانند.
دکتر طالبی با تشکر از  فرماندهی انتظامی کشور به دلیل انتخاب سردار بهدانی فر به عنوان نیرویی شجاع، جوان، خوش فکر و بومی گفت: این انتخاب نشان دهنده لیاقت و شایستگی  نیروهای یزدی در بدنه نیروی انتظامی است.
استاندار با اشاره به اینکه در شرایطی هستیم که همه وظيفه داریم اعتماد عمومی جامعه را افزایش دهیم، تاکید کرد: از نیروی انتظامی انتظار داریم در این مسیر نیز قدم بردارد.
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی جلب مشارکت مردم در امنیت و اجرای طرح های مردم محور را در فعالیت خود پررنگ کنند، افزود: امیدواریم در چارچوب سیاست های کلی نظام، شعار سال و اولویت های استان، شاهد نقش آفرینی مثبت و سازنده نیروی انتظامی با مدیریت سردار بهدانی فر باشیم.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات