استاندار یزد در مراسم بزرگداشت روز جهانی خاک:

پارک طبیعی کاریزلند، نمونه موفقی از تعامل بخش خصوصی و دولتی در استان است

استاندار یزد با اشاره به پروژه پارک طبیعی کاریزلند به عنوان نمونه موفقی از تعامل بخش خصوصی و دولت، ابراز امیدواری کرد در قالب همکاری‌های اینچنینی شاهد ایجاد پارک های طبیعی بیشتری در استان باشیم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر طالبی در مراسم شروع عملیات بیولوژیک (درختکاری، احیا مراتع و مبارزه با بیابانزایی) که با هدف توسعه پوشش گیاهی، تنوع زیستی و حفاظت خاک و به مناسبت روز جهانی خاک در کاریزلند برگزار شد، با تبریک این روز عنوان کرد: بر خود لازم می‌دانم از همه افرادی که برای حفظ آب و خاک ایران زحمت کشیده اند؛ چه مدافعان این مرز و بوم و چه فعالین عرصه منابع طبیعی و محیط زیست تشکر کنم.
استاندار با بیان اینکه در تقدس خاک مطالب بسیاری در آموزه های دینی ما عنوان شده است، گفت : در فرهنگ ملی ما نیز خاک ارزش بالایی داشته و در حال حاضر و با افزایش آگاهی جامعه شاهد واقف شدن آنها بر اهمیت و جایگاه خاک هستیم.
دکتر طالبی افزود : در جهت پاسداشت این میراث ارزشمند، شاهد فعالیت اقشار مختلف جامعه در قالب تشکل های محیط زیستی برای حفاظت از خاک هستیم.
وی با بیان اینکه یکی از راه هایی که به پاسداشت خاک کمک می‌کند درختکاری است افزود: درختکاری کمک شایانی به عرصه های طبیعی میکند و جا دارد از مجموعه هایی که در استان و در قالب مسئولیت اجتماعی اقداماتی را سامان داده اند، تشکر کنم.
وی در انتها با اشاره به پروژه پارک طبیعی کاریزلند به عنوان نمونه موفقی از تعامل بخش خصوصی و دولت، ابراز امیدواری کرد در قالب همکاری های اینچنینی شاهد ایجاد پارک های طبیعی بیشتری در استان باشیم. 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات