پاسخ به تقاضای سرمایه گذاری در کنار رعایت ملاحظات محیط زیستی استان؛ مهم ترین اهداف تعریف پهنه های استقرار صنایع ویژه

استاندار یزد با اشاره به اهداف ایجاد پهنه های مختلف صنایع ویژه در استان عنوان کرد : این پهنه ها به منظور توجه به مسائل زیست محیطی و جلوگیری از استقرار بی رویه صنایع در مناطقی همچون دشت یزد-اردکان و همچنین پاسخگویی مناسب به تقاضاهای بالای سرمایه گذاری در استان ایجاد می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، دکتر طالبی در نشست بررسی مسائل مربوط به پهنه های مختلف صنایع ویژه در استان که با حضور جمعی از مسئولین استان در سالن کوثر استانداری برگزار شد، در خصوص اهداف راه اندازی پهنه های جدید در استان گفت : این پهنه ها به منظور توجه به مسائل زیست محیطی و جلوگیری از استقرار بی رویه صنایع در مناطقی همچون دشت یزد-اردکان و همچنین پاسخگویی مناسب به تقاضاهای سرمایه گذاری در استان ایجاد می‌شود.
وی ادامه داد : در حال حاضر تقاضاهای بسیار زیادی در زمینه سرمایه گذاری در استان وجود داشته که استقرار آنها در دشت یزد - اردکان منتفی بوده و این موضوع به زودی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان مصوب شده و سرمایه گذاران در دیگر پهنه ها می توانند فعالیت کنند.
استاندار در انتها با بیان اینکه باید به جای خام فروشی به سمت ایجاد ارزش افزوده در استان برویم افزود: از استقرار صنایع با آلایندگی پایین و ارزش افزوده بالا استقبال می‌کنیم.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات