باحضور معاون استاندار یزد؛

پروژه‌های هفته دولت در شهرستان اشکذر به بهره‌برداری رسید

همزمان با هفته دولت پروژه های شاخص شهرستان اشکذر امروز با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد به  بهره برداری رسید.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، محمدعلی شاه حسینی، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری یزد امروز با سفر به شهرستان اشکذر از پروژه های شاخص این شهرستان در هفته دولت بهره برداری کرد.

مهندس شاه حسینی در ابتدای حضور خود در شهرستان اشکذر به همراه فرماندار و جمعی از مسئولان در خیابان امام خمینی(ره) اشکذر حضور یافت و پروژه روشنایی این خیابان را بهره برداری کرد.

افتتاح جاده ورودی کوره های علی آباد، بهره برداری از پروژه زیرسازی و آسفالت شبکه معابر شهر مجومرد به مساحت 40 هزار مترمربع، با اعتبار 90 میلیارد ریال، افتتاح ایستگاه خودکار اقلیم شناسی خضرآباد ،بهره برداری از فاز اول پروژه روشنایی بلوار شهید سردار سلیمانی اشکذر و افتتاح پروژه بهسازی خیابان شهید قاسمی خضرآباد با اعتبار 6 میلیارد تومان از جمله بخشی از برنامه های این سفر بود.

معاون استاندار یزد به همراه فرماندار اشکذر و جمعی از مسئولان امروز همچنین با حضور در منزل مادر شهیدمحمد امینی، با خانواده این شهید والامقام در خضرآباد دیدار و گفتگو کرد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات