پویش شعر و شعور حسینی، نمایانگر روح نوع دوستی یزدی ها است

استاندار یزد با بیان اینکه وجه دیگری از شعور حسینی را در قالب پویش شعر و شعور حسینی شاهد هستیم، افزود: این پویش نمایانگر روح نوع دوستی یزدی ها بوده و امیدواریم بتوانیم به مدد این همدلی ها بر مشکلات پیش رو فائق آییم.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «محمد علی طالبی» که به همراه جمعی از مسئولین استان در مراسم پویش شعر و شعور حسینی که در حسینیه هیات جاننثاران مهدی فاطمیه زینبیه برگزار شد، حضور یافته بود، با تسلیت ایام سوگواری ماه محرم و صفر و آرزوی قبولی عزاداری ها، از روحیه هیئت های مذهبی یزد برای کمک به نیازمندان قدردانی کرد.
استاندار با بیان اینکه وجه دیگری از شعور حسینی را در قالب پویش شعر و شعور حسینی شاهد هستیم، افزود: امیدواریم بتوانیم به مدد این همدلی ها بر مشکلات پیش رو فائق آییم.
 وی عنوان کرد: کرونا با همه بدی ها و آسیب هایی که در  حوزه های مختلف داشت، نشان داد ظرفیت‌های بسیار خوبی در جامعه برای نوع دوستی و کمک به دیگران وجود دارد.
دکتر طالبی در انتها با اشاره به موفقیت رزمایش مواسات مومنانه، عنوان کرد: همراهی و همدلی همه تشکل های مردمی و بخصوص هیات های مذهبی در این رزمایش، مایه افتخار استان و نشان دهنده نوع دوستی یزدی ها بود.
شایان ذکر است،در ایام محرم و در قالب پویش شعر و شعور حسینی، بسته های معیشتی ای توسط هیات های مذهبی یزد برای خانواده های نیازمند تهیه و در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات