به گزارش روابط عمومي استانداري يزد، محمدرضا فلاح زاده در اين پيام آورده است: كار، سنبل آبرومندي، سربلندي و عزت فرد است و بي ترديد ترويج فرهنگ كار ، تلاش، كوشش و جنبش و حركت مي تواند تضمين كننده سعادت و پيشرفت هر جامعه اي باشد.
جايگاه كار و كارگر در دين مبين اسلام آنچنان رفيع و مقدس است كه نبي مكرم اسلام حضرت محمدمصطفي(ص) دست كارگري را كه بر اثر كار و تلاش طاقت فرسا پينه بسته بود، بلند نموده و فرمودند: "اين دستي است كه هيچگاه آتش جهنم آن را نمي سوزاند ؛ اين دستي است كه خدا و رسولش آن را دوست مي دارد. كسي كه از دسترنج خود روزي اش را فراهم كند ، خداوند با نظر رحمت به او مي نگرد." براستي كه كارگران شريف ترين انسان هاي اجتماع هستند.
امروز به فضل الهي و نظر و عنايت حضرت بقيه ا... الاعظم (ارواحنا فداه) جوانان برومند ايران اسلامي در عرصه هاي مختلف كار و سازندگي، افتخارات عظيم و ارزشمندي را به بار رسانده اند كه  بي شك بخش وسيعي از اين افتخار، مرهون كوشش، مقاومت، قناعت و هوشمندي كارگران متعهدي است كه با تلاش بي وقفه و شبانه روزي، مسير تعالي هر چه بيشتر ميهن عزيز اسلامي را فراهم مي آورند.
بي جهت نيست كه معمار كبير انقلاب اسلامي، حيات يك ملت را مرهون كار و كارگر برشمرده و مي فرمودند: چرخ عظيم جوامع بشرى ، با دست تواناى كارگران در حركت و چرخش است. مقام معظم رهبري(مدظله العالي) نيز در همين رابطه تاكيد مي فرمايند: استقلال ملت و كشور، به تلاش و زحمت كارگران بستگي دارد.
روز جهاني كارگر نيز فرصت مناسبي است تا دولت ها و ملت ها بيشتر و بهتر به اهميت، جايگاه و نقش كارگران، اين بازوان توانمند توليد و توسعه، توجه نمايند و ضمن تجليل از اين قشر شريف و زحمتكش به ترويج فرهنگ كار و سازندگي خصوصا در سالي كه از سوي مقام معظم رهبري به عنوان سال جهاد اقتصادي نامگذاري شده است، بپردازند.
اینجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره همه شهداي والامقام کارگر، اين روز را به تمام کارگران خدوم و زحمت کش تبريك گفته و موفقيت همگان را در راستاي آرمان هاي بلند امام راحل عظيم الشان(ره) و در پرتو منويات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالي) از درگاه خداوند متعال مسئلت مي نمايم.