به گزارش روابط عمومي استانداري يزد در اين پيام آمده است:

نهاد روابط عمومي در عرصه اطلاع رساني ، تنوير افكار عمومي و ايجاد روحيه اميدو نشاط  در بين آحاد جامعه  از اهميت و جايگاه بسيار والائي برخوردار است و اين اهميت هر روز رو به فزوني مي نهد به گونه اي كه نمي توان جامعه اي  توسعه يافته و منطبق بر مولفه هاي مدنيت را بدون وجود  روابط عمومي متصور شد .
روابط عمومي به عنوان تنظيم كننده روابط چندجانبه سازمان با مردم، مسئولان، كاركنان و سيار سازمانها مي تواند نقشي تعيين كننده در برقراري ارتباطات سالم و سازنده ايفا نماید و به فرموده رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) به هم نوايي و هم سازي سازمان كمك كند.
البته اين نكته قابل ذكر است  که نقش روابط عمومي ها در جوامع اسلامي، با توجه به شئونات اخلاقي و هنجارهای انسان ساز مبتنی بر احکام شریعت ناب محمدی(ص)، نسبت به ساير جوامع ، حساس تر و خطيرتر است.
دميدن روح اميد در کالبد جامعه از جمله اتفاقات مبارك و قابل توجهي است كه روابط عمومي ها  با كمك رسانه هاي ارتباط جمعي مي توانند در تحقق آن، نقش مهمي را ايفا كنند.  تنوير افكار عمومي، فضاسازی مثبت، تبلیغات موثر نیز از جمله مسائلي است كه به واسطه آن  می توان در مسیر توسعه پایدار و همه جانبه گام برداشت. اهمیت این مساله به اندازه ای است که امام راحل عظیم الشان (ره) در بيانات ارزشمندشان تاكيد مي كردند « بدانيد كه تبليغات در رأس امور است.» و نيز رهبر معظم انقلاب(مدظله العالي) مي فرمايند:" اطلاع رسانی یک کارهنرمندانه است ... این کار برای مردم هم امیدزاست و هم روشنگر است."
شوراي اطلاع رساني استان ضمن گراميداشت  بيست و هفتم ارديبهشت ماه ؛ روز ارتباطات و روابط عمومي، موفقيت بيش از پيش همه اساتيد،كارشناسان و فعالان اين عرصه  را از  درگاه خداوند منان مسئلت مي نمايد.