پيام قدرداني استاندار يزد از خانواده اهداءكننده عضو

استاندار يزد در پيامي از خانواده شادروان "كريم عيدي" كه با اهداي اعضاي بدنش به چند بيمار جان دوباره بخشيد تقدير كرد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي استانداري يزد، متن كامل پيام "سيدمحمد ميرمحمدي" به شرح زير است:
 هو الحي الذي لا يموت
.......وَ مَنْ أَحْياها فَكَأَنَّما أَحْيَا النَّاسَ جَميعا ‹‹ مائده/32››
كسي كه يك نفر را زنده كند (نجات بدهد) انگار همه مردم را زنده كرده است.

خانواده محترم و ارجمند شادروان كريم عيدي
سلام عليكم
خبر درگذشت شادروان "كريم عيدي" كه در اثر سانحه تصادف دچار مرگ مغزي شده بود، همراه با خبر موافقت خانواده ارجمند و مكرمش براي اهداي برخي اعضاي آن شادروان به بيماران نيازمند را  همزمان شنيديم.
نوع دوستي و مهر فطري انسانها به يكديگر كه منشا الهي دارد، هر نفس سليم را وا مي دارد تا از مرگ و درگذشت انساني ديگر متالم و مغموم گردد. خواه آن انسان از نزديكان و آشنايان و دوستان باشد، خواه از همشهريان يا هموطنان، خواه انساني در كشور ديگر باشد.
آموزه هاي ديني ما و آموزه هاي عرفي، اجتماعي و وجداني همه جوامع انساني به ما آموخته و تاكيد كرده تا براي نجات جسمي و جاني، همچنين براي سعادت معنوي و روحاني يكديگر بكوشيم. و آيه شريفه ي فوق الذكر، مصداقي بارز بر آموزه هاي شريعت مبين اسلام در اين باره است.
چه زيبا خانواده محترم و مكرم شادروان كريم عيدي، با موافقت خود براي اهداي اعضاي پيكر آن شادروان، اين آموزه ها را به منصه ظهور و بروز رساندند و با جاودان ساختن روح بلند پدر مرحومشان، به چندين انسان ديگر حيات بخشيدند و رنج و مصيبت را از چندين خانواده ديگر دور كردند.
گفته مي شود تنها در كشور ما، هر ده دقيقه يك نفر به ليست انتظار براي دريافت عضو مي پيوندد و به طور متوسط در هر روز 12 نفر از ايشان به دليل عدم امكان دريافت عضو، زندگي را بدرود گفته و جان مي سپارند.
به اين دليل است كه تصميم انساني و اسلامي و البته خدايي خانواده محترم و ارجمند شادروان عيدي، عيدانه اي براي جامعه ما تلقي شده و مي شود، باشد كه اين نوع نگرش مبني بر اهداي زندگي و شادي به خانواده هاي بيماران نيازمند به دريافت اعضاي پيوندي، فراگير شده و جامعه ما را به سعادت روحي و سلامت جسمي روز افزون هدايت كند.
صميمانه آرزو دارم شادروان كريم عيدي در اين ماه ميهماني پرفيض، بر سر خوان پرنعمت و گسترده يكتا كريم ميزبان اين ماه عزيز از رحمت و مغفرت تمام و كمال الهي بهره¬مند باشد و روح جاودانه اش بتواند سعادت روزافزون و سلامت و بهروزي هميشگي خانواده خوب و مهربانش را از اعلي عليين  نظاره گر باشد.
از پيشگاه خداي مهربان و بخشنده، براي شما خانواده گرامي آرزوي صبر و بردباري الهي و اجر و پاداش لا يتناهي دارم.
والسلام علي من يخدم الحق لذات الحق
 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات