پیام تشکر استاندار یزد از مردم قدرشناس استان در استقبال باشکوه از ریاست جمهوری و کاروان تدبیر وامید

استاندار یزد با صدور پیامی از مردم قدرشناس استان برای استقبال باشکوه از ریاست جمهوری وکاروان تدبیر و امید قدردانی کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، "محمدعلی طالبی" در این پیام آورده است: سفر پرخير و بركت رياست محترم جمهوري اسلامي به استان در ميان استقبال پرشكوه مردم بزرگوار و قدرشناس يزد، برگ زرين ديگري را در تاريخ پرافتخار مردم اين ديار به ثبت رسانيد. دستاوردهای تعیین¬کننده در حوزه های زیربنایی استان همچون آب، راه و خطوط ریلی، گردشگری، صنعت، فناوری اطلاعات  و عقد تفاهم نامه های مهم در بخش های مختلف در کنار دستاوردهاي عظيم معنوي و تاريخي، از جمله آثار و بركات سفر و حضور رياست محترم جمهوري اسلامي ايران در استان يزد بود كه با خود اميدي مضاعف   و فرصتي  ارزشمند براي خدمت بهتر به مردم گرانقدر و شايسته خدمت استان یزد به وجود آورد.
اينجانب صميمانه از حضور رياست محترم جمهوري اسلامي، جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای دکتر روحانی و اعضای محترم هيات دولت و ساير مقامات كشوري كه سهمي وافر در انجام اين سفر و فراهم نمودن زمينه مصوبات ارزشمند آن را داشتند، تقدير نموده و سپاس خود را تقديم اقشار مختلف مردم شریف و میهمان نواز استان یزد مي¬كنم كه اين رويداد بزرگ   را با حضور بزرگوارانه خود خلق کردند.
همچنين برخود فرض مي¬دانم از همه نمايندگان استان در مجلس شوراي اسلامي، مديران استان، همكاران خود در استانداري يزد كه در برپايي مقدمات اين سفر در ابعاد سخت¬افزاري و نرم¬افزاري و نيز از همه ائمه محترم جمعه به ويژه نماينده معزز ولي فقيه در استان، روحانيون و نمايندگان اقشار مختلف كه زمينه حضور مردم را فراهم ساختند؛ تشكر نمايم. به همه دستگاه¬ها  و نيروهايي كه با حساسيت و مسئوليت¬شناسي در عرصه تأمين امنيت، اطلاع¬رساني، خدماتي و پشتيباني و تمهيد برنامه¬هاي مختلف در طول سفر همت گماردند، خداقوت عرض نموده، صحت و سلامتی روز افزون همگان را از درگاه خداوند سبحان مسئلت مي نمايم.

 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات