پیام قدردانی رئیس ستاد انتخابات استان یزد از حضور پر شور و آگاهانه ی مردم دارالعباده یزد در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری

علی اکبر عزیزی رئیس ستاد انتخابات استان یزد در پیامی از حضور پرشور و گسترده مردم دارالعباده یزد در انتخابات چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران و خلق حماسه ای دیگر قدردانی کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، در متن این پیام آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

حضور پرشور و آگاهانه‌ی مردم ایران بخصوص حضور پرشور و گسترده شما مردم شریف استان که باحضور خود حماسه‌ای دیگر آفریدید و هوشمندی خود را بار دیگر به سراسر دنیا نشان دادید قابل تقدیر است.

اینجانب به پاس این حضور آگاهانه، پرشور و غرورانگیز، از مردم فهیم و شریف دارالعباده یزد که با احساس مسئولیت و در جهت صیانت از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به میدان آمدند، خاضعانه و صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم و از درگاه خداوند بزرگ، برای مردم شریف ایران اسلامی سلامتی و سربلندی روزافزون جمهوری اسلامی ایران را در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از درگاه خداوند بلند مرتبه خواستارم.

همچنین در پایان از کلیه عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی، نیروهای انتظامی و امنیتی، معتمدان و اقشار مختلف مردم در هیات‌های اجرایی، خبرنگاران و اصحاب رسانه استان و تمام کسانی که برای برگزاری هرچه باشکوه تر این انتخابات در کمال سلامت، امنیت و آرامش کوشا بودند، کمال تشکر و قدردانی را دارم.

امید است همان گونه که باحضور پرشور ۵۸ درصدی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و کسب رتبه دوم مشارکت بالا در میان استانهای کشور را در این دوره از انتخابات رقم زدید بار دیگر در دور دوم انتخابات در روز جمعه ۱۵ تیرماه نیز با حضور حداکثری و گسترده خود علاوه بر مأیوس کردن دشمنان با انتخابی اصلح در سرنوشت کشور خود سهیم باشیم.

 

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات