استاندار یزد عنوان کرد :

کرونا نتوانست توسعه زیرساخت ها و خدمات حوزه بهداشت و درمان استان را مختل کند

استاندار با اشاره به اقدامات درخور تقدیر کادر بهداشت و درمان استان در مواجهه با کرونا اظهار داشت: در کنار این اقدامات شاهد توسعه اماکن و ارائه خدمات مناسب در دیگر بخش های حوزه بهداشت و درمان بوده ایم که جای خرسندی بسیار دارد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، محمد علی طالبی در حاشیه افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت خیری بانو فاطمه عسکری کامران که با حضور خیرین و جمعی از مسئولین استان انجام شد، با بیان اینکه توسعه زیرساخت ها و تجهیزات حوزه بهداشت و درمان در مناطق پیرامونی شهر یزد و دیگر شهرستان های استان، یکی از اولویت ها است گفت : خوشبختانه با همراهی خیرین بزرگوار و عزم موجود در دولت، شاهد تحقق این مهم هستیم.
استاندار با اشاره به تفاهمات صورت گرفته با وزارت بهداشت برای اجرای پروژه هایی به منظور توسعه زیرساخت های حوزه بهداشت و درمان گفت : در کنار اعتبارات دولتی در نظر گرفته شده در این حوزه، حضور جدی تر خیرین می‌تواند به تسریع در اجرای این طرح ها کمک کند.
دکتر طالبی  با اشاره به اقدامات درخور تقدیر کادر بهداشت و درمان استان در مواجهه با کرونا اظهار داشت: در کنار این اقدامات شاهد توسعه اماکن و ارائه خدمات مناسب در دیگر بخش های حوزه بهداشت و درمان بوده ایم که جای خرسندی بسیار دارد.
وی در انتها ابراز امیدواری کرد با  رفع بحران کرونا شاهد بهره برداری حداکثری از امکانات و برنامه های دانشگاه علوم پزشکی در حوزه های بهداشت و درمان باشیم.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات