کسب رتبه بسیار خوب استان یزد در حوزه سواد آموزی استان‌ها

معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نهضت سواد آموزی از استاندار یزد و رئیس شورای پشتیبانی سواد آموزی استان برای کسب رتبه بسیار خوب و قابل تقدیر در شاخص‌های توسعه کمی و کیفی سواد آموزی، تقدیر کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، متن ‌کامل پیام تقدیر "شاپور محمدزاده" معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی  ‌خطاب به "محمدعلی طالبی" استاندار یزد به شرح زیر است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر محمدعلی طالبی
‌استاندار محترم و رئیس شورای پشتیبانی سوادآموزی استان یزد
با سلام و احترام
با صلوات بر حضرت محمد و آل محمد، همان‌گونه که استحضار دارید، بهبود مستمر عملکرد و تعالی هر سازمان در گرو نظام جامع ارزیابی با هدف افزایش کار‌آیی و اثربخشی، تقویت سیستم بازخورد و ارتقاء میزان پاسخگویی به مردم است.
این سازمان هر ساله اقدام به احصا شاخص های تاثیرگذار در توسعه کمی و کیفی فعالیت ها و ارزیابی عملکرد سواد آموزی استان ها نموده و انعکاس بازخورد آن به مسئولین ملی و استانی را به عنوان فعالیتی اثربخش برای حساس سازی و برنامه‌ریزی برای توسعه کمی و کیفی شاخص ها در سیاست های اولویت دار خود لحاظ کرده است.
بررسی و ارزیابی به عمل آمده نشان می‌دهد عملکرد آن استان در سال ۱۳۹۸ حائز کسب رتبه "بسیار خوب و قابل ‌تقدیر" شده است.
آنچه مسلم است ‌دستیابی استان به چنین موفقیت ارزشمندی در سایه عزمی راسخ و تلا‌شی صادقانه، هدایت و راهبری هوشمندانه جنابعالی و دیگر اعضای محترم شورای پشتیبانی سواد آموزی به منظور بهره‌گیری هرچه بیشتر و مطلوب تر از ظرفیت ها و توانمندی بومی و منطقه‌ای و نیز همت والا و بی بدیل همکاران مجموعه آموزش و پرورش انجام گرفته است. ضمن تبریک این موفقیت، انتظار می‌رود برای نگه‌داشت جایگاه و رتبه استانی، به نحو شایسته ای از زحمات فرمانداران، سازمان‌ها و ادارات فعال در شورای پشتیبانی سواد آموزی، اعضای گروه بهبود کیفیت استان ‌و مدیرکل محترم آموزش و پرورش تقدیر به‌عمل آید.
بهروزی، موفقیت و سربلندی جنابعالی و همه تلاشگران عرصه سواد آموزی را از خداوند متعال مسئلت دارم.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات