استاندار یزد در ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی خبر داد:

کمیته توسعه و پشتیبانی صنایع خلاق و فرهنگی تشکیل می‌شود

استاندار یزد با اشاره به اینکه پرداختن به صنایع خلاق و فرهنگی بسیار حائز اهمیت است، افزود: در همین راستا کمیته توسعه و پشتیبانی صنایع خلاق و فرهنگی تشکیل می‌شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «محمد علی طالبی» در نشست ستاد راهبری و مدیریت اقتصاد مقاومتی استان که با حضور اعضای ستاد، به منظور بررسی راهکارهای توسعه صنایع خلاق و فرهنگی در استان و ارائه گزارشی از برخی پروژه های مهم در دست اجرای استان، در سالن کوثر استانداری برگزار شد، با بیان اینکه پرداختن به صنایع خلاق و فرهنگی بسیار حائز اهمیت است، افزود: زمینه ها به گونه ای فراهم شود تا این حرکت خوب، منجر به اقداماتی اثر گذار در استان شود.
وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع صنایع خلاق، کمیته ای تحت عنوان توسعه و پشتیبانی صنایع خلاق و فرهنگی و با مسئولیت معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ذیل ستاد اقتصاد مقاومتی تشکیل می‌شود.
استاندار افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به منظور حمایت از صنایع خلاق، در زمینه واگذاری امکانات و فضاهای در اختیار و همچنین جلب همکاری سایر دستگاه ها و نهادها همچون شهرداری، اهتمام لازم را داشته باشد.
دکتر طالبی با بیان اینکه معاونت عمرانی استانداری طرح محلات خلاق را در استان دنبال کند، افزود: از اعتبارات بازآفرینی شهری برای تحقق آن بهره گیرد. همچنین در شهرستان ها، ظرفیت محلات مختلف برای معرفی و بهره گیری به عنوان محلات نوآوری مورد بررسی قرار گیرد.
وی در انتها عنوان کرد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، مشکلات و موانع پیش روی پروژه های بزرگ استان را به صورت ویژه بررسی کرده و زمینه ها را برای اتمام و بهره برداری سریع آنها فراهم کند.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات