با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد؛

‌مراسم تکریم و معارفه معاون عمرانی فرمانداری شهرستان خاتم برگزار شد

‌مراسم تکریم و معارفه معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان خاتم با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، مدیرکل ‌امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری و جمعی از مسئولان در محل فرمانداری خاتم برگزار شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد به نقل از روابط عمومی فرمانداری خاتم، ‌"‌احمد ترحمی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ‌در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی، ‌اظهار کرد: خدمت رسانی ‌به مردم هیچ زمانی پایان ندارد و همه ما سرباز این نظام هستیم و هیچ زمان نباید آهنگ رشد و توسعه شهرستان تحت عنوان پایان سال این دولت یا عناوین دیگر تحت تاثیر قرار گیرد و برنامه های دولت باید به گونه ای تدارک دیده شود و به نحو احسن اجرا گردد تا مردم حلاوت و شیرینی پروژه هایی که بخشی از مشکلات مردم را حل می‌کند، بچشند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با اشاره به وضعیت کرونا در استان یزد، ‌ادامه داد: استان یزد یکی از استان‌های پیشتاز در جهت تشکیل ستاد استا‌نی پیشگیری و مقابله با کرونا بوده است.
وی افزود: اگرچه در استان وضعیت ‌باثباتی نداریم و این موضوع به عملکرد این ویروس که هم خطرناک و هم غیر قابل پیش بینی است، ‌برمی‌گردد اما با تمهیدات لازمی که صورت گرفته باید شیوع این بیماری را به حداقل برسانیم و تنها راه حل این موضوع ، رعایت اصول بهداشت فردی، استفاده از ماسک، فاصله گذاری و پرهیز از حضور در اجتماعات است.
ترحمی در پایان خاطرنشان کرد: طی جلسات ملی که با ‌حضور رئیس جمهوری صورت گرفته،‌ تاکید شده است: مراقب سلامت و معیشت مردم باشیم و این را به‌عنوان یک هدف باید مورد توجه قرار دهیم و مهم‌ترین برنامه عملکردی ما توجه به سلامت، معیشت و امنیت مردم است.

گفتنی است در این مراسم از زحمات "محمد محمودی" تقدیر ‌شد و "ابوالفضل خوشنویس" به‌عنوان معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان خاتم معرفی گردید.

مطالب مرتبط

هیچ نتیجه‌ای یافت نشد.
افزودن نظرات